دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » پشت پرده کثیف نقشه یک افغانی برای دختربچه ای در مشهد| با ورود پلیس ماجرا ختم به خیر شد+ تصویر

پشت پرده کثیف نقشه یک افغانی برای دختربچه ای در مشهد| با ورود پلیس ماجرا ختم به خیر شد+ تصویر

0
854
کد خبر: 11817
میار: ماجرای کودک ربایی که قصه تلخ بنیتا را گوشزد کرد.

با هوشیاری کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی عامل کودک ربایی در مشهد دستگیر شد.

سرتیپ قادر کریمی، فرمانده انتظامی خراسان رضوی در تشریح این پرونده که ۴۸ساعت وحشت و ترس را برای خانواده این کودک و کارآگاهان پلیس آگاهی ورق زد گفت: دختر بچه ۵ساله که "هدی" نام دارد همراه پدرو مادرش به یک مجتمع تجاری در مشهد رفته بود.

تنها جند دقیقه غفلت پدر و مادر هدی هنگام خرید فرصت سؤاستفاده را برای زنی شیاد فراهم کرد. این زن خود را به هدی نزدیک کرده و در یک چشم به هم زدن دخترک معصوم را با خود برد.

در پی اعلام مفقودی این کودک مشهدی به فوریت های پلیسی ۱۱۰ ماموران انتظامی در محل حاضر و تحقیقات اولیه آغاز شد.

سرتیپ کریمی گفت: کارآگاهان پلیس در یک کار سخت و پر از دلهره و اضطراب تحقیفات خود را در حالی آغاز کردند که هیچ سرنخی در دست نبود. فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: تحقیقات علمی و ردزنی های اطلاعاتی پلیس منجر به چهره زنی و شناسایی عامل کودک ربایی شد.

وی خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی منزل این زن را با هماهنگی قضایی مورد بازرسی قرار دادند اما او به مکان دیگری نقل مکان کرده بود.

سرتیپ کریمی اظهار داشت: در پی گیری های علمی این پرونده مخفیگاه دیگری از این زن در غرب مشهد شناسایی و محل مورد بازرسی قرار گرفت. وی گفت: خوشبختانه کودک ۵ ساله سالم و صحیح از چنگ زن آدم ربارها و به آغوش خانواده اش بازگشت.

سرتیپ کریمی گفت: تحقیقات از این زن جوان برای روشن شدن علت و انگیزه او در ارتکاب کودک ربایی ادامه دارد. وی تصریح کرد: شهروندان و خانواده های عزیز با توجه به وقایع تاسف بتر و غیر قابل جبران که در ربایش کودکان در یال های گذشته شاهد آن بوده ایم می بایست مراقبت هوشیارانه ای از فرزندان خود داشته باشند تا شاهد وقوع چن وقایع تاسف باری نباشیم.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید