دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » فروش روانگردان در فضای مجازی لو رفت+ تصویر

فروش روانگردان در فضای مجازی لو رفت+ تصویر

0
423
کد خبر: 11762
میار: روانگردان فروش ها، در فضای مجازی دستگیر شدند
سرهنگ "محمد بخشنده"، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فاتب در گفت و گو با میار گفت:

با انجام رصد هاي شبانه روزي و پيگيري هاي صورت گرفته از سوی ماموران مبارزه با جرایم سایبری این یگان، مشخص شد 2 توزیع کننده مواد روانگردان با همدستی یکدیگر در فضای مجازی اقدام به تبليغ و فروش مواد مخدر و  روانگردان در يکي از شبکه هاي اجتماعي مي کنند.
به دنبال اين موضوع کارکنان دايره مبارزه با جرايم سايبري (فتا) پليس مبارزه با مواد مخدر فاتب، با همکاري ماموران اطلاعاتي و عملياتي پايگاه هشتم پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، ضمن انجام اقدامات فني و مهندسي اجتماعي، موفق شدند مخفيگاه متهمان را در محدوده  خزانه شناسايي و برای دستگیری آنها اقدام کنند.
پس از شناسايي مخفيگاه متهمان موضوع به مقام قضائي منعکس و دستور دستگيري وي صادر شد که در ادامه تيم هاي عملياتي اين پليس در اقدامي غافلگيرانه موفق شدند متهمان را در مخفيگاهشان دستگير و در بازرسي از محل مقاديری گل و ماري جوانا کشف کنند.
متهمان پس از دستگيري به همراه مواد مكشوفه به مقر پليس منتقل و ضمن اعتراف به جرم خود براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند.
شهروندان تهرانی، در صورت روبرو شدن با سایت ها و شبکه های مجازی که در آنها مواد مخدر به فروش می رسد یا تبلیغ می شود، مي توانند از طريق تماس با مرکز فوريت هاي پليسي 110 تهران بزرگ، مرکز دریافت گرارشات مردمي پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، به شماره 63984618 و يا با مراجعه به دايره فتا پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ واقع در خيابان وحدت اسلامي، بعد از چهارراه مولوي جنب پليس آگاهي تهران بزرگ، گزارشات خود را با کارشناسان ما درميان بگذارند.
دسته بندی: انتظامی / حوادث
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید