دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » سناریوی غجیب برای سرقت پول های پدر

سناریوی غجیب برای سرقت پول های پدر

0
408
کد خبر: 11693
سرهنگ "امید بهمنیاری"، سرکلانتر ششم پلیس پایتخت در گفت و گو با میار گفت:
با شکایت یکی از شهروندان ساکن روستای چهل قز واقع در شهرری، در خصوص ورود به عنف سارقان و سرقت 900 هزار تومانی از یک خانه، تیمی از ماموران کلانتری 131 شهرری وارد عمل شدند.

در بررسی های انجام شده، مالباخته اظهار داشت که به مدت چند روز پسر جوانش در خانه حضور داشته که در این مدت چند سارق وارد خانه شده و پس از بستن دست و پای فرزندش، 900 هزار تومان وجه نقد را به سرقت برده اند.

با این تفاسیر تحقیقات و بررسی ها از محل سرقت آغاز شد و همچنین پسر جوان که از سوی سارقان مورد هجوم قرار گرفته و دست و پایش بسته بود، بازجویی به عمل آمد، اما در جریان بازجویی ها، این پسر جوان اظهاراتی ضد و نقیض داشت که همین امر ظن ماموران را برانگیخت.

این مساله جریان تحقیق را وارد مرحله ای تازه کرد و پس از بازجویی های فنی و تخصصی، این پسر جوان داستانی جدید را بیان کرد و  گفت که تمام داستان ورود سارقان بستن دست و پایش خیالی بوده و خود سارق وجوه نقد می باشد.

به این ترتیب با راهنمایی های متهم جای پول ها مشخص و وجوه نقد کشف شد و متهم به سرقت پول ها اعتراف و اقرار کرد که برای به دست آوردن پول ها در زمان نبودن والدینش سناریوی سارقان را طراحی کرده و پس از پنهان کردن پول ها در همان خانه، دست و پای خود را بسته و وانمود کرده سارقان به خانه دستبرد زده اند.
دسته بندی: انتظامی / حوادث میار
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید