شنبه، 8 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » ۲۰ ایستگاه جمع آوری پسماند خشک در سطح شهر چابهار راه‌اندازی شد

۲۰ ایستگاه جمع آوری پسماند خشک در سطح شهر چابهار راه‌اندازی شد

0
128
کد خبر: 71969
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری‌های چابهار و کنارک از راه‌اندازی ۲۰ ایستگاه در سطح شهر چابهار به منظور جمع آوری پسماند خشک خبر داد.

به گزارش میار ؛ منصور رئیسی روز چهارشنبه اظهارداشت: راه‌اندازی ایستگاه‌های جمع آوری پسماند خشک در سطح شهر چابهار با مشارکت بخش خصوصی هست و هدف از اجرای این طرح تفکیک زباله و آموزش‌های لازم به شهروندان به منظور جداسازی زباله‌های تر از خشک است.

وی بیان کرد: با استقرار ایستگاه‌های جمع آوری پسماند خشک در سطح شهر چابهار، شهروندان می‌توانند زباله‌های خشک را به ایستگاه‌های مذکور تحویل داده و در قبال آن وجه نقد یا ملزومات مصرفی از متصدیان ایستگاه تحویل بگیرند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری‌های چابهار و کنارک گفت: این ایستگاه‌ها در مکان‌های پرتردد جانمایی شده و عملیات نصب و تجهیز آنها با مشارکت بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: پس‌از راه‌اندازی ایستگاه‌های مذکور، عملیات ساماندهی کارگاه‌های غیرمجاز جمع آوری پسماند خشک و همچنین ساماندهی زباله ‌ردها صورت خواهد گرفت.

رئیسی افزود: هدف از این کار تشویق همشهریان به اجرای طرح تفیک از مبدا زباله و مشارکت همه آحاد جامعه در مدیریت پسماندهای عادی است.

دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید