پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » وزش باد شدید در راه سیستان و بلوچستان است

وزش باد شدید در راه سیستان و بلوچستان است

1
57
کد خبر: 71405
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از اواخر هفته جاری با قرارگیری استان در وضعیت نارنجی جوی و سطح زرد دریایی شاهد وزش باد شدید در استان و مواج بودن دریای عمان خواهیم بود.

به گزارش میار ؛ محسن حیدری روز دوشنبه اظهارداشت: از ظهر چهارشنبه تا عصر پنجشنبه ۲۰ بهمن شاهد وزش باد شدید همراه با گرد و خاک از سمت غرب تا جنوب غرب خواهیم بود، که زاهدان، میرجاوه، تفتان، خاش، سراوان، سیب سوران، گلشن، مهرستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: وزش باد در مناطق مستعد همراه با خیزش گرد و خاک خواهد بود و باعث نفوذ گرد و غبار به شمال استان و کاهش کیفیت هوا و اختلال در حمل و نقل خواهد شد و احتمال خسارت به گلخانه ها و سقوط اجسام از ارتفاع و شکستن درختان و سقوط تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در مناطق ساحلی و دور از ساحل در دریای عمان، پیش از ظهر پنجشنبه تا عصر جمعه با ورزش باد شدید با جهت غربی با سرعت حدود ۴۰تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت و افزایش ارتفاع امواج در سواحل بین ۱.۵ تا ۲متر و در مناطق فراساحل انتظار می‌رود ارتفاع موج بین ۲ تا ۳ متر برسد که این امر باعث اختلال در فعالیت‌های دریایی می‌شود.

وی افزود: توصیه می‌شود از تردد غیرضروری پرهیز و هنگام وزش باد از کار در ارتفاع و از عبور و مرور و پارک خودروها در کنار ساختمان‌های در حال ساخت و قدیمی خودداری شود.

حیدی ادامه داد: همچنین توقف در فعالیت‌های کویرنوردی و کوهنوردی بویژه در منطقه تفتان و محافظت از گلخانه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: همچنین ضروری است شهروندان ساکن مناطق ساحلی سیستان و بلوچستان از شنا در سواحل و تفریحات دریایی خودداری و محدودیت و احتیاط در ترددهای دریایی بویژه تردد با شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی کوچک، برای کاهش خسارات احتمالی اقدامات لازم انجام دهند.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظرات

User Avatar
  • رنک ایرانی
  • در تاریخ : 20 بهمن 1401 18:56
باسلام با بازدیدهای واقعی رنک ایرانی rankirani.ir ، ضریب پرش و زمان ماندگاری سایت خود را اصلاح کرده و رتبه سیمیلاروب ، جایگاه گوگل و ترافیک سایت خود را ارتقاء دهید. از فاکتورهای مهم در سئو و بهبود رتبه سایت در گوگل، کاهش بانس ریت (ضریب پرش) و افزایش زمان ماندگاری (Dwell Time) است. منظور از ضریب پرش یعنی درصد بازدیدکنندگان که پس از ورود به یک صفحه از سایت شما بدون انجام عملی، از همان صفحه خارج می‌شوند. و منظور از زمان ماندگاری مدت زمانی است که کاربر در سایت شما صرف می کند. سایتی که ضریب پرش پایین تر و زمان ماندگاری بیشتری داشته باشد از نظر گوگل با ارزش تر خواهد بود.
  • 0

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید