جمعه، 7 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » سلامت » رفع تداخل هکتار اراضی کشاورزی سیستان و بلوچستان

رفع تداخل هکتار اراضی کشاورزی سیستان و بلوچستان

0
56
کد خبر: 71336
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۶۸ هزار هکتار از اراضی کشاورزی این استان در قالب ۳۲ پلاک امسال رفع تداخل شده است.

به گزارش میار ؛ سید محمد رضا سیدحسینی روز شنبه در مراسم تقدیر از کارکنان مدیریت امور اراضی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: رفع تداخلات اراضی به عبارتی اختلافات بین دولت و کشاورزان در مورد تداخل اراضی ملی، دولتی و مستثنیات یکی از مسائل مهم جهاد کشاورزی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: براساس آنچه قانون گذار مصوب کرده با رفع تداخل در اراضی کشاورزی اختلاف‌ها و مشکلات قضایی کاهش و کشاورزان با گرفتن سند تک برگ با خیال آسوده تری به تولید خواهند پرداخت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در سالجاری۲۱۳ هکتار از اراضی ملی جهت اجرای طرح‌های کشاورزی و غیرکشاورزی در سالجاری به متقاضیان واگذارشده است.

وی افزود: تلاش سازمان جهادکشاورزی گسیل داشتن سرمایه گذاران در بخش کشاورزی هست در همین راستا نقش و جایگاه امور اراضی با توجه به ماموریت های حاکمیتی و حقوقی که دارد بسیار اساسی است.

حسینی صدور ۴۹ مورد اخطار توقف ساخت و ساز غیرمجاز،نظارت بر ۱۵ هزار و ۵۷۷ هکتار اراضی واگذارشده،تحقق ۴۴۳ درصدی برنامه تکلیفی کشاورزی و وابسته به کشاورزی، نظارت بر مجوزهای تغییر کاربری در سطح۵۳ هکتار و وصول بیش‌از ۴۸میلیارد ریال عواید فروش،اجاره و مجوزهای تغییر کاربری اراضی را از دیگر اقدامات سالجاری مدیریت امور اراضی سازمان جهادکشاورزی سیستان وبلوچستان عنوان کرد.
دسته بندی: سلامت / شهری / اسلاید / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید