جمعه، 7 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » ۸۵۴ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس سیستان و بلوچستان کشف شد

۸۵۴ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس سیستان و بلوچستان کشف شد

0
57
کد خبر: 71133
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف محموله ۸۵۴ کیلوگرمی مواد افیونی در درگیری تکاوران انتظامی استان با قاچاقچیان مسلح خبر داد.  

به گزارش میار ؛ سردار محمد قنبری روز دوشنبه اظهارداشت: در راستای مقابله بی امان با پدیده خانمان سوز مواد مخدر توسط پلیس سیستان و بلوچستان، شناسایی و دستگیری سرشبکه ها و اعضای آن به طور پیوسته و شبانه روزی مورد رصد اطلاعاتی و پایش پلیس این استان قرار دارد.

وی افزود: در راستای این اقدامات، عصر روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان‌های"نیکشهر، میرجاوه و تکاوران قرارگاه عمار " طی چند عملیات همزمان با پایش دقیق و تخصصی و اشراف اطلاعاتی خود، قاچاقچیان مسلح را که با استفاده از خودروهای خود قصد جابه جایی مواد مخدر از مرزهای جنوب شرق کشور و سپس انتقال آن به سمت مرکز استان را داشتند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: قاچاقچیان در یکی از محورهای مواصلاتی ایرانشهر به سمت نیکشهر، با تکاوران پلیس به صورت مسلحانه درگیر شدند که پس از مدتی عملیات سنگین پلیس، زمانی که متوجه شدند تاب ایستادن در برابر آتش پرحجم تکاوران انتظامی را ندارند، با رها کردن خودروی خود به سمت ارتفاعات اطراف متواری می‌شوند.

وی اظهارداشت: در مجموع این عملیات ها چهار دستگاه خودروی سواری توقیف و  پنج قاچاقچی دستگیر و در بازرسی از محل و پاک سازی منطقه درگیری، ۸۵۴ کیلوگرم مواد افیونی شامل ۷۹۵ کیلوگرم تریاک و ۵۹ کیلو گرم شیشه کشف و ضبط شد.

سردار قنبری با بیان اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور اجازه نخواهد داد که قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه ای احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد پلیس با آنان قاطع خواهد بود.

دسته بندی: انتظامی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید