شنبه، 8 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » کشف بیش‌از یک تن مواد افیونی در مرزهای جنوب شرق کشور

کشف بیش‌از یک تن مواد افیونی در مرزهای جنوب شرق کشور

0
66
کد خبر: 70620
فرمانده مرزبانی فراجا از موفقیت مرزبانان سیستان و بلوچستان در کشف یک تن و ۸۹کیلوگرم انواع مواد افیونی طی ۲ عملیات در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش میار از پایگاه خبری پلیس سردار احمدعلی گودرزی اظهارداشت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی جالق سراوان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به طور ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران هنگ مرزی سراوان در غالب چندین تیم پوششی و عملیاتی به همراه سربازان گمنام امام زمان به منطقه شناسایی شده اعزام شدند.

فرمانده مرزبانی فراجا ادامه داد: ماموران پس از مشاهده قاچاقچیان با آنان به صورت مسلحانه درگیر و موفق به کشف ۸۰۷ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک، ۱۲۵ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش شدند.

وی با اشاره به یک عملیات موفقیت‌آمیز دیگر توسط مرزبانان هنگ مرزی زابل اظهارداشت: پس از چندین شبانه‌روز کار اطلاعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی، مرزبانان هنگ مرزی زابل موفق شدند با زمینگیر کردن قاچاقچیان مقدار ۱۵۶ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

سردار گودرزی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان پرونده در دستور کار مأموران قرار دارد، گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی مرزبانی دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی‌بدیل مرزنشینان در دستاوردهای مرزبانی، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد.
دسته بندی: انتظامی / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید