شنبه، 8 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری ۲ نفر از عاملان تیراندازی در ایرانشهر

دستگیری ۲ نفر از عاملان تیراندازی در ایرانشهر

0
84
کد خبر: 70574
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری ۲ عامل تیراندازی در یک نزاع که منجر به مجروحیت ۲ نفر و ایجاد رعب و وحشت عمومی در شهرستان ایرانشهر شده بود خبر داد.  

به گزارش میار؛ سردار احمد طاهری اظهارداشت: در پی گزارش دریافتی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تیراندازی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان به محل اعزام  شدند.
وی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد، افرادی در یک نزاع با سلاح اقدام به تیراندازی کرده‌اند که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب مجروحیت ۲نفر از شهروندان حاضر در محل شده و سپس از محل متواری شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری متهمان متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته مخفیگاهشان شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.
وی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح و مهمات مربوطه و تحویل متهمان به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: پلیس همواره با مجرمانی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.
دسته بندی: انتظامی / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید