جمعه، 7 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » راه اندازی موکب شهدای کارگر در زائرسرای میرجاوه

راه اندازی موکب شهدای کارگر در زائرسرای میرجاوه

0
75
کد خبر: 70558
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش مجموعه دستگاه‌های وابسته به وزارت متبوع و در راستای تکریم و خدمت رسانی به زائران پاکستانی عازم اربعین حسینی، موکبی مزین به نام «شهدای کارگر» در زائرسرای امام رضا (ع) میرجاوه راه‌اندازی شد.

به گزارش میار ؛ حامد آرامش اظهارداشت: ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی، تامین اجتماعی، آموزش فنی و حرفه ای، مدیریت درمان تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق کارآفرینی امید، بانک رفاه کارگران، بانک توسعه تعاون و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به عنوان دستگاه‌های تابعه وزارت کار در استان و هلدینگ صدر تامین وابسته به شستا در قالب ۲ موکب به زوار پاکستانی عازم اربعین حسینی خدمت ارائه می‌کنند.
وی بیان کرد: از شروع کار موکب‌ها در زائر سرای امام رضا(ع)در پایانه مرزی میرجاوه با هماهنگی ستاد اربعین وزارت متبوع و ستاد اربعین استان، موکب های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تمام توان در راه خدمت به عاشقان و دلدادگان ابا عبدالله الحسین که از کشور دوست و همسایه پاکستان وارد کشور به قصد زیارت عتبات عالیات می‌شوند، گام بر داشته‌اند.
رییس ستاد اربعین حسینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان یادآور شد: در موکب شهدای کارگر، علاوه بر توزیع غذای گرم و نذورات، از خدمات تخصصی دستگاه هایی مانند بهزیستی، فنی و حرفه ای و مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان استفاده می‌شود.
وی افزود: ارائه خدمات بهداشتی درمانی ، ساماندهی زائران، حمل زائران ناتوان با ویلچر و توزیع وسایل کمک توانبخشی، بخشی از خدمات شاخص موکب‌های ستاد اربعین دستگاه‌های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان در مرز میرجاوه است.
آرامش اظهارداشت: همچنین محموله آب معدنی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال توسط ستاد اربعین حسینی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان از محل نذورات مردمی خریداری و به ستاد اربعین استان تحویل شد.
دسته بندی: شهری / فرهنگی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید