جمعه، 7 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » محیط زیست » تشکیل تیم ویژه مبارزه با جرائم خشن در سیستان و بلوچستان

تشکیل تیم ویژه مبارزه با جرائم خشن در سیستان و بلوچستان

0
65
کد خبر: 70557
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از تشکیل تیم‌های ویژه مبارزه با جرائم خشن و برخورد قاطعانه با مجرمان خاص در این استان خبر داد.

به گزارش میار ؛ سردار احمد طاهری در تشریح جزئیات تشکیل تیم‌های ویژه مبارزه با جرائم خشن اظهارداشت: با توجه وظیفه ذاتی پلیس در برخورد توام با اقتدار با برهم زنندگان نظم و آرامش جامعه اظهارداشت: ایجاد امنیت پایدار یکی از مهمترین اهدافی بوده که همواره پلیس تلاش کرده به آن جامه عمل بپوشاند.

وی ادامه داد: پلیس به عنوان حافظ امنیت جامعه از همه توان و ظرفیت خود برای تحقق این هدف و بویژه مبارزه با جرائم خشن و عوامل نگران کننده مانند سرقت‌های به عنف و مسلحانه استفاده خواهد کرد و در اجرای طرح ویژه کاهش این جرایم، تیم‌های ویژه رسیدگی به جرایم خشن در پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات و امنیت و  انتظامی‌های شهرستان‌ها از کارآگاهان زبده تشکیل شده است که پی جویی این جرایم را با جدیت دنبال خواهند کرد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: از این پس مجرمان جرایم خشونت بار در هیج جا در امان نخواهند بود و با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد و با هماهنگی خوبی که با مقامات قضایی به عمل آمده به اشد مجازات محکوم خواهند شد.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید