جمعه، 7 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » رسانه » برگزاری گردهمایی ۲۰۰ نفره فعالان فضای مجازی سیستان و بلوچستان

برگزاری گردهمایی ۲۰۰ نفره فعالان فضای مجازی سیستان و بلوچستان

0
85
کد خبر: 70528
مسوول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان گفت: گردهمایی فعالان فضای مجازی استان به مدت ۲ روز با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر از فعالان فضای مجازی در زاهدان برگزار می‌شود.

به گزارش میار؛ محمدهادی طهرانی‌مقدم اظهار داشت: گردهمایی فعالان فضای مجازی استان سیستان و بلوچستان روزهای ۱۶ و ۱۷ شهریورماه با حضور اساتید برجسته استانی و کشوری در زاهدان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این گردهمایی را توانمندسازی بسیجیان فعال فضای مجازی، افزایش مهارت و دانش‌افزایی، شناسایی فرصت‌ها و تهدیدات این عرصه و ارتقای سواد رسانه عناصر فعال در حوزه فضای مجازی عنوان کرد.

مسوول  سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این گردهمایی مباحثی به صورت فشرده با سرفصل‌های شبکه‌سازی و کار تشکیلاتی، تربیت رسانه‌ای، حضور هوشمندانه در فضای مجازی، سواد بصری و تکنیک‌های تولید محتوا، رصد، امنیت و مدیریت فضای مجازی، جریان‌شناسی رسانه‌های داخلی و خارجی، خبرنگاری و روزنامه‌نگاری آنلاین برای شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

طهرانی مقدم گفت: این گردهمایی به  همت سازمان فضای مجازی بسیج استان با همکاری دانشگاه سیستان و بلوچستان، بسیج اساتید، خانه مطبوعات استان، معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز استان و خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
دسته بندی: رسانه / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید