جمعه، 7 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » حامی گمشدگان » سوگل کجاست/ یک مرد شیاد او را ربود+ تصویر

سوگل کجاست/ یک مرد شیاد او را ربود+ تصویر

0
523
کد خبر: 34066
میار: ماموران اداره یازدهم آگاهی تهران بزرگ به دنبال سوگل که هنوز مشخص نیست دقیقا توسط چه کسی و به چه گونه ای در تهران ربوده شده است هستند و براساس آخرین گزارشات پلیس موفق به دستگیری افرادی در رابطه با ربایش و فقدانی این دختربچه 9 ساله شده است.
به گزارش میار، پانزدهم تیرماه، دختر 9 ساله ای در محدوده کلانتری حرم مطهر گمشد و بعد از این با مراجعه خانواده این دختر به کلانتری و آگاهی پرونده ای در این زمینه تشکیل شد تا هرچه سریعتر مشخص شد دختربچه را چه کسی ربوده یا اصلا او کجا گمشده است.
با اینحال تحقیقات تا به الان راه به جایی نبرده است و تنها ماموران موفق شده اند متهم اصلی پرونده را شناسایی کنند که هیچ ردی هم از او نه در این ماجرا بلکه هیچ جای ایران نمانده است.
مادر سوگل از روزی می گوید که کریم یعنی شوهر سابقش به او گفت بچه اش را گم کرده است. هنوز هم هیچکس نمی داند دقیقا چه بلایی سر سوگل آمده است درحالیکه کریم ادعا می کند بچه اش را به مدت سه روز به مردی مجرد امانت داده است. مادر سوگل درباره آدمی که شوهر سابقش ادعا می کند بچه دست اوست، اطلاعاتی به دست آورده و می گوید: متهم پرونده مردی است که همسرش از او طلاق گرفته و بچه هایشان نیز به بهزیستی سپرده شده اند. این فرد یک بار دیگر هم چنین اتهامی داشته است اما این بار سوگل را دزدیده و حالا مشخص نیست دقیقا قصد دارد چه بلایی سر دخترم بیاورد. او در مرتبه قبلی نیز وقتی متوجه شد پلیس به دنبالش است کودک را در شهری رها می کند و بعد از آن به سراغ کار و زندگی خودش می رود. این مرد سابقه دار است و تنها چیزی که از او می دانم این است که حتی پدر و مادرش نیز از او خبر ندارند. با برادرش هم که صحبت کرده اند متوجه شده اند او مدت طولانی است که خانه و کاشانه را رها کرده و به جایی نامعلوم رفته است.
این مادر نگران درباره جدایی از شوهرش نیز می گوید: آن موقع ها شوهرم بیکار بود و هیچ خرجی نمی داد بلکه من باید خرجی او را می دادم. همین موضوعات باعث شد که من از او که دست بزن هم داشت طلاق بگیرم. او خیلی اذیت ام می کرد و آخر سر نیز کاری کرد که بچه را دادگاه به خودش بدهد. از دست من هم کاری نبود و حضانت او بنابر موافقت مقام قضائی به پدرش رسیده بود. سوگل را خیلی دوست داشتم و تنها دو بار کلاس رفتنش را به خاطر دارم. پدرش بعد از اینکه موفق شد حضانت او را بگیرد حتی نگذاشت هفته ای یک بار من او را ببینم در حالیکه قانون این اجازه را به من داده بود اما او جلویم را گرفت تااینکه در این کش مکش ها متوجه شدم او دخترم را برداشته و به تهران رفته است. خیلی با او تماس گرفتم تا بفهمم سوگل را کجا برده است اما او جواب سربالا می داد و دائم مرا می پیچاند تا اینکه با توجه به گفته های آشنایان فهمیدم او به حرم مطهر رفته و در آنجا ساکن شده است. او شب ها را با دخترش در حرم می خوابید و حتی من تصویر دخترم را به مامور نیروی انتظامی که در حرم بود دادم بلکه در صورت دیدن دخترم با من تماس بگیرد و ماجرا را بگوید اما هیچ خبری نشد در حالیکه این مامور بعد از دستگیری کریم به عنوان متهم پرونده فقدانی سوگل، مدعی شد بارها به کریم گفته بودم این بچه را با خودت به اینجا نیاور بلکه اینجا جای کارتن خواب ها و معتادین است.
مادر سوگل درباره گفته های همسر سابقش گفت: کریم به هیچ عنوان با پلیس موافقت نکرد و به آنها گفت که کودک را به امانت به مردی داده است تا او را سه روز در خانه اش نگهداری کند اما شما بگویید کدام آدم عاقل و بالغی فرزند خودش را دست یک گرگ می دهد، آن هم کسی که یک بار دیگر هم سابقه این کارها را داشته است و از طرفی متهم با پدر سوگل چنان رفیق بوده که از تمامی زیر و بم های زندگی همدیگر خبر داشتند و من فکر می کنم تنها کسی که اطلاعات موثقی از گمشدن سوگل و مخفیگاه متهم پرونده دارد کریم است. حتی من وقتی چند بار خودم به حرم رفتم تا بلکه بتوانم با کمک معتادان و کارتن خواب های حرم موفق به پیدا کردن کریم و یا متهم اصلی پرونده بشوم فهمیدم که بعضی از آنها آخرین بار دختر من را با خود کریم دیده اند و حتی می گفتند کریم آخرین بار سوگل را گم کرد و دیگر کسی موفق به دیدن سوگل نشد.
در انتها این مادر از شهروندان خواست که اگر کودکش را دیدند در سریعترن زمان ممکن ماجرا را به پلیس گزارش بدهند تا سوگل هرچه سریعتر به مادرش برسد.
کلید واژه ها:
سوگل, سوگل گمشده, حرم امام
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید