شنبه، 8 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » ربودن فروشنده ماکسیما به خاطر گران شدن خودرو

ربودن فروشنده ماکسیما به خاطر گران شدن خودرو

0
358
کد خبر: 30889
میار: مرد جوان که پس از معامله خودرو ماکسیما  فهمید  فروشنده چک هایش را پس نمی دهد و قصد ندارد ماشین را نیز به او تحویل دهد او را ربود.
به گزارش میار، در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده که روز گذشته در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور یک  قاضی مستشار برگزار شده بود ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و برای  متهم ۳۰ ساله درخواست مجازات را مطرح کرد.
سپس شاکی جوان در جایگاه ویژه ایستاد و  به اتهام آدم ربایی و سرقت  از متهم شکایت کرد. وی گفت:  او و مادرش پس از معامله خودرو ماکسیما من و دوستم را سوار ماشین کردند و ربودند. آنها  به زور ما را به سمت وردآورد بردند. او مرا کتک زد و  سپس کارت عابربانکم و رمزش  را به زور از من گرفت و ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را که در حساب داشتم برداشت.  من از او شکایت دارم .
زمانیکه متهم در جایگاه ایستاد، گفت : من آگهی فروش ماکسیما را در سایت دیوار دیدم و با آگهی دهنده خودرو که شاکی بود تماس گرفتم. ما با هم توافق کردیم و  قرار شد خودرو‌سمندی  را که داشتم  به او بدهم و در عوض ۲۵ میلیون تومان مابقی  هم دو فقره چک به او بپردازم. من سمند و چک ها را به او تحویل دادم اما او برای تحویل ماشین به من  تعلل می کرد و هر بار بهانه می‌آورد. او  ادعا می کرد ماشین خراب شده است.چند بار از او  خواستم  تا پولم را پس دهد اما قبول نمی‌کرد. تا این که در سایت دیوار آگهی فروش ماکسیما را دیدم و متوجه شدم او کلاهبردار است و قصد دارد ماشین را بفروشد. از این ماجرا عصبانی شده بودم به همین خاطر همراه مادرم با او قرار گذاشتم. شاکی و دوستش با هم به میدان آریاشهر آمدند. ما آنها را سوار ماشین کردیم  و به وردآورد در خانه پدر بزرگم بردیم و از آنها پذیرایی کردیم. آنجا قرار شد معامله را فسخ کنیم، به همین خاطر کارت عابربانک او را گرفتم و در مغازه  دایی ام  از دستگاه پوز پولی را که در عوض معامله ماکسیما به او داده بودیم  برداشت کردم اما او حالا به دادگاه آمده و از من شکایت کرده است.
در پایان جلسه هیات قضائی وارد شور شدند تا برای متهم تصمیم گیری کنند.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید