شنبه، 8 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » کلان » استفاده از دسته بازی نیتندو سوئیچ در مرورگر وب کروم

استفاده از دسته بازی نیتندو سوئیچ در مرورگر وب کروم

0
399
کد خبر: 25034
میار: این مسئله که گوگل خود را به شدت درگیر بازی ها می کند اصلا نمی تواند باعث تعجب باشد. با درنظر گرفتن Project Stream و اطلاعات درز کرده درباره Project Yeti کاملا مشخص است که غول موتورهای جستجو درحال تلاش برای تغییر آینده بازی ها است. رفته رفته با نزدیک شدن به کنفرانس توسعه دهندگان بازی گوگل (GDC)، ChromeUnboxed علائمی را کشف کرده است که نشان می دهند این امکان جود دارد که  کمپانی به زودی پشتیبانی از نینتندو سوییچ را به کروم اضافه کند.

چندین روز پیش، قبل از انتشار تیزر تریلر، ChromeUnboxed به نشانه هایی در Chromium مبنی بر اضافه شدن پشتیبانی از کنترلر Switch به کروم از طریق USB و بلوتوث اشاره کرده بود. لیست کنترلرها Switch Pro (USB و بلوتوث)، Joy-Con L & R (بلوتوث ) و Charging Grip (USB) را شامل می شدند. البته با توجه به مستندات، به نظر می رسد که هنوز پیاده سازی این طرح کمی پیچیده باشد. متن پایین به قسمتی از گزارش باگ کروم اشاره دارد:

" Nintendo Switch Pro Controllerمی تواند از طریق بلوتوث متصل شده و به عنوان یک گیم پد در سیستم های دسکتاپ مورد استفاده قرار گیرد. این  کنترلر که هم اکنون برای کروم به آن اشاره شده است به دلیل مپینگ های اشتباه در D-pad و محورهای آنالوگ غیر قابل استفاده است. کروم باید یک مپینگ جدید برای این دستگاه اضافه کند."

اضافه شدن پشتیبانی کنترلر Switch یه کروم به کاربران اجازه می دهد که با تجهیزات موجود خود به بازی کردن بپردازند. البته هنوز اطلاعات کاملی در این زمینه منتشر نشده و ما باید برای اطلاع از جزئیات بیشتر تا کنفرانس توسعه دهندگان بازی در 19 مارس صبر کنیم. به نظر می رسد گوگل برای ایجاد رقابتی جدید در دنیای دیجیتال این بار بین توسعه دهندگان بازی آماده می شود. چندی پیش مشخص شد مایکروسافت و سونی در حال رقابت برای تصاحب دو استودیوی بازی سازی بزرگ جهان هستند که خرید آنها توسط هر یک از دو شرکت ممکن است به قیمت تغییر همیشگی دنیای بازی های ویدیویی تمام شود و حالا گوگل با اضافه شدن به این رقابت می تواند همه معادلات را به هم ریخته و چالشی جدید برای غول های قدیمی دنیای بازی ها ایجاد نماید.
دسته بندی: اقتصادی / کلان
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید