جمعه، 7 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » عملیات بهسازی بلوار کلات شیرآباد زاهدان بطول ۱.۵ کیلومتر آغاز شد

عملیات بهسازی بلوار کلات شیرآباد زاهدان بطول ۱.۵ کیلومتر آغاز شد

0
40
کد خبر: 71404
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از آغاز بهسازی و آسفالت بلوار کلات شیرآباد زاهدان بطول ۱.۵کیلومتر در راستای ساماندهی سکونتگاههای غیر رسمی همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش میار ؛ ابوالفضل مهدیار روز دوشنبه با بیان اینکه بازآفرینی شهری راهکاری برای ارتقای شاخص‌های توسعه پایدار در محله‌های ناکارآمد شهری است، اظهارداشت: برای اجرای این طرح عمرانی ۱۳ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این طرح تا سال آینده ۵۰ هزار نفر از جمعیت حاشیه شهر زاهدان ساکن در شیرآباد از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان با بیان اینکه این اداره‌کل ساماندهی حاشیه شهرهای استان را در اولویت کاری خود قرار داده است، گفت: هم‌اینک ۴۲ طرح بازآفرینی شهری با اعتبار یک‌هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال در مناطق حاشیه و بافت‌های فرسوده ۱۲ شهر استان در دست اجراست که زیرسازی، بهسازی و آسفالت معابر، ساخت و تکمیل فضاهای آموزشی، بهسازی مسیل‌های مناطق هدف، ساخت فضاهای تفریحی و تامین قیر رایگان برای شهرداری ها از جمله مهمترین این طرح‌های بشمار می رود.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید