شنبه، 8 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » لغزندگی مسیرهای منتهی به خاش و تفتان

لغزندگی مسیرهای منتهی به خاش و تفتان

0
48
کد خبر: 71331
فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به لغزندگی مسیرهای منتهی به خاش و تفتان ضروری است رانندگان با احتیاط و همراه داشتن وسایل ایمنی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی با خودروی جلو بدون شتاب و عجله رانندگی کنند.

به گزارش میار ؛ صاحب گل صالحی روز شنبه اظهارداشت: هم‌اینک اکثر نقاط خاش، قله و ارتفاعات و حاشیه تفتان، کوه پنج انگشت و مورپیش پوشیده از برف است، بنابراین از خانواده‌ها درخواست می‌شود بدون دلیل از منازل شان خارج نشوند و در صورت خروج از منزل لباس گرم بپوشند.

فرماندار تفتان نیز افزود: هم‌اینک تیم‌های راهداری در مسیر زاهدان به خاش مستقر بوده و مشغول خدمات رسانی به مسافران هستند.

علیرضا شهنوازان گفت: راه ارتباطی مردم برخی از نقاط روستایی تفتان به دلیل بارش برف قطع بوده و با تلاش نیروهای راهداری، دهیاران و شوراها این مسیرها در حال بازگشایی هستند.

وی بیان کرد: در صورت وقوع شرایط بحرانی تدابیر لازم از سوی شهرستان و استان اتخاذ می‌شود اما انتظار ما در این شرایط تامین نفت و نان و آب مورد نیاز مردم است تا با مشکلات کمتری مواجه باشند.

فرماندار تفتان گفت: در شرایط دشوار برف و یخبندان و یخ بستن لوله های آب انتظار می رود، آبرسانی سیار به مردم در نقاط مختلف بویژه حاشیه تفتان، سنگان و ترشاب با قوت انجام شود.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید