جمعه، 7 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » 53 هزار لیتر هیدروکربن و گازوئیل قاچاق در سیستان و بلوچستان توقیف شد

53 هزار لیتر هیدروکربن و گازوئیل قاچاق در سیستان و بلوچستان توقیف شد

0
171
کد خبر: 70234
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف ۵۳ هزار لیتر هیدروکربن و گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی خبر داد.

سرهنگ مرتضی جوکار در زاهدان اظهار داشت: رزمندگان یگان "107" قرارگاه عملیاتی و انتظامی عمار پلیس استان در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و سرمایه های ملی در حین گشت زنی در محور مواصلاتی" زابل- نهبندان"  موفق به شناسایی یک کشنده سوخت کش حامل سوخت قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با توقیف این کامیون و در بازرسی از آن 21 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شده و یک فرد متخلف دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ جوکار در تشریح خبر دیگری اظهار داشت: ماموران پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان  روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی زاهدان- بم  به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند که پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن 32 هزار لیتر سوخت هیدروکربن سبک قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به شناسایی یک متخلف و معرفی او به مراجع قضائی، برعزم جدی پلیس در مقابله با باندهای سازمان یافته قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی در سطح استان تاکید و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیر مجاز در این زمینه  با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید