جمعه، 31 فروردین 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » درگیری پلیس ایرانشهر با سوداگران مرگ/ ۲ مامور انتظامی مجروح شدند

درگیری پلیس ایرانشهر با سوداگران مرگ/ ۲ مامور انتظامی مجروح شدند

0
112
کد خبر: 71946
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی، تعقیب و درگیری با باند مسلح قاچاقچیان مواد مخدر و هلاکت ۲ سوداگر مرگ در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش میار ؛ سردار دوستعلی جلیلیان روز یکشنبه اظهارداشت: ساعتی قبل پلیس شهرستان ایرانشهر در پی اطلاع از حمل مواد مخدر توسط یک باند سوداگر مرگ در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر اقدام به تعقیب آنان کرد که سوداگران مرگ بدون توجه به دستور ایست پلیس، به سمت ماموران تیراندازی کردند و با پاسخ متقابل از سوی پلیس مواجه شدند.

وی تصریح کرد: اعضای این باند قاچاق موادمخدر حدود نیم ساعت با پلیس درگیر بودند که ماموران با اجرای طرح مهار، کنترل محل را به دست گرفتند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این درگیری ۲ سوداگر مرگ به هلاکت رسیدند و همچنین ۲ دستگاه خودروی سواری پژو به همراه محموله ۳۰۰ کیلویی مواد افیونی از نوع تریاک و ۲ قبضه سلاح کلاش و مقادیر زیادی مهمات جنگی و یک بیسیم دستی از آنان کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: ۲ نفر از نیروهای جان برکف انتظامی ایرانشهر در این عملیات مجروح و به بیمارستان منتقل شدند و تحت درمان هستند.

سردار جلیلیان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند، خاطرنشان کرد: مأموران پلیس در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.
دسته بندی: انتظامی / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید