شنبه، 1 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » آموزش و پرورش » وزیر علوم سرپرست دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار را منصوب کرد

وزیر علوم سرپرست دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار را منصوب کرد

0
125
کد خبر: 71876
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی امیر رجائی را به سمت سرپرست دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار منصوب کرد.

به گزارش میار ؛ از وزارت علوم، در حکم محمدعلی زلفی‌گل خطاب به امیر رجائی آمده است: انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان تمام امکانات مادی و معنوی دانشگاه را از جمله ظرفیت عظیم خیرین جهت تحقق سیاست ها و برنامه های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش محور، پژوهش آموزش محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ سازی کار گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید.

دکتر امیر رجایی دانش آموخته علوم کامپیوتر و عضو هیات علمی دانشگاه ولایت ایرانشهر است. از وی تاکنون ۴۰ مقاله علمی پژوهشی و ۶۰ مقاله کنفرانسی و دو جلد ترجمه کتاب منتشر شده است و در گذشته مسئولیت معاونت دانشجویی و آموزشی و پژوهشی دانشگاه ولایت را برعهده داشته است.

وزیر علوم در نامه جداگانه ای از خدمات دکتر منصور کیانی مقدم رئیس پیشین دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد. دکتر امیر رجائی پس از دیدار و ملاقات با وزیر علوم، حکم سرپرستی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار را از دکتر محمد سلیمانی، قائم مقام وزیر علوم دریافت کرد.

بر اساس اطلاعات پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، این دانشگاه یک دانشگاه دولتی در شهر چابهار استان سیستان و بلوچستان و سال ۱۳۵۵ تاسیس شده است. در حال حاضر ۲ هزار و ۷۰۷ دانشجو در حال تحصیل و ۱۰۶ استاد در این مرکز مشغول تدریس هستند. بر اساس تحلیل های انجام شده این مرکز تاکنون هزار و ۳۲۵ مقاله علمی در نشریات و همایش های داخلی منتشر کرده است.

دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار صاحب امتیاز و ناشر ۲ مجله تخصصی و تاکنون ۳ همایش توسط دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار برگزار شده است. منصور کیانی مقدم پیش از این رئیس دانشگاه دریانوردی و علو دریایی چابهار بود.
دسته بندی: آموزش و پرورش / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید