جمعه، 31 فروردین 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » رونمایی از بازی موبایلی «هاتف» محصول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان

رونمایی از بازی موبایلی «هاتف» محصول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان

0
49
کد خبر: 71347
مسوول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان از رونمایی بازی «هاتف» در آیین افتتاحیه چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد.

به گزارش میار ؛ محمدهادی طهرانی مقدم عصر روز یکشنبه اظهارداشت: بازی «هاتف» در سبک تیراندازی یا شوتر اول شخص است و روایتگر نبرد و رشادت سرداران و سربازان دلیر ایرانی از جنگ تحمیلی تا مقابله با تروریست‌های مناطق مرزی هست؛ آنجا که حس میهن‌دوستی و عِرق وطن‌پرستی مردان و زنان ایرانی زبان زد دنیا می‌شود.

وی با بیان اینکه داستان این بازی با کمی الهام‌گیری از اتفاقات واقعی روایت می‌شود، افزود: در یک‌کلام، در "هاتف" تلاش بر دیده‌شدن نعمتی به نام امنیت دارد که در زندگی روزمره از تأثیر آن ممکن است غافل شویم.

مسوول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سال گذشته هم از یک بازی و همچنین نرم‌افزار تولید شده در مرکز متنا سازمان فضای مجازی این استان در سومین دوره این رویداد ملی رونمایی شده بود.

گفتنی است؛ ۲ تیم تولید محتوا از سیستان و بلوچستان در مرحله نهایی رویداد با تیم‌های اعزامی از سایر استان‌ها از ساعت ۱۶ امروز تا ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه به رقابت می‌پردازند و مراسم اعلام برگزیدگان و تجلیل از فعالان فضای مجازی کشور روز چهارشنبه در تهران برگزار خواهد شد.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید