سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » افتتاح پانزدهمین نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر در زاهدان

افتتاح پانزدهمین نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر در زاهدان

0
55
کد خبر: 71346
نمایشگاه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با حضور مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز /یکشنبه/ در محل نگارخانه فردوسی مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری زاهدان گشایش یافت.

به گزارش میار ؛ مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این نمایشگاه اظهارداشت: خوشبختانه هر ۳۱ استان کشور در پانزدهمین جشنواره فجر شرکت کردند و سیستان و بلوچستان موفق شد رتبه اول این جشنواره را در زمینه کیفیت و کمیت کسب کند.

عبدالرضا سهرابی گفت: آثار خوب ارائه شده در این نمایشگاه نشان دهنده این است که هنرمندان با عشق و ذوق به این موضوع و حوزه هنر پرداختند و این مهم نشان از نگاه کلان به ایران و اسلام است.

وی افزود: افتتاح این نمایشگاه در سیستان و بلوچستان در شان جشنواره پانزدهم بود که باید از همه دست اندرکاران تشکر کرد.

مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: نمایشگاه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از هفتم بهمن ماه در تهران و همزمان در ۱۱ استان کشور آغاز بکار کرد که در شهر تهران به مدت ۲۰ روز و سایر شهرها با توجه به استقبال صورت گرفته و تشخیص اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همان شهر برپا خواهد بود.

نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر با عنوان تجسم هنر در استان سیستان و بلوچستان با حضور ۱۳ هنرمند و ۵۰ اثر تجسم هنر از سری برنامه های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر است که در زاهدان گشایش یافت.

استان سیستان و بلوچستان رتبه اول ارسال آثار در کشور را با ۳۷۹ اثر داشته است.

نمایشگاه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از امروز نهم تا ۳۰ بهمن ماه در محل نگارخانه فردوسی مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری زاهدان دایر است.

دسته بندی: شهری / فرهنگی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید