جمعه، 31 فروردین 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قرارگاه اشتغال سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

قرارگاه اشتغال سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

0
46
کد خبر: 71340
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: پیرو تاکیدات رییس جمهور مبنی بر نظارت و صحت سنجی اشتغال ایجادی در کشور، قرارگاه اشتغال از امروز هشتم بهمن ماه در این استان آغاز بکار کرد.

به گزارش میار ؛ حامد آرامش روز شنبه با بیان اینکه فعالیت این قرارگاه تا بیستم اسفندماه ادامه خواهد داشت، افزود: در مدت چهل روز فعالیت قرارگاه اشتغال در استان تمام طرح‌های ثبت شده در سامانه رصد که با همکاری مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی به صورت میدانی و حضوری بازدید و گزارش تهیه خواهد شد.

وی بیان کرد: گزارش‌های ناظران و بازرسان از طرح‌ها جمع‌بندی می‌شود و اطلاعات دریافتی با سامانه جامع "سانار" که به عنوان یک ابزار کنترل و ارزیابی مناسب در سطوح ملی و استانی است کدهای ملی ثبت شده به عنوان شاغل‌شدگان سال ۱۴۰۱ مطابقت داده می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در خصوص آخرین وضعیت تعهد اشتغال استان در سالجاری نیز گفت: برای امسال تعهد اشتغال استان، ۲۸ هزار و ۱۴۲ نفر بود که خوشبختانه این آمار بر اساس اعلام سامانه رصد اشتغال به ۳۵ هزار و ۹۶۳ نفر رسیده که نشان از پیشرفت ۱۲۸ درصدی دارد.

وی افزود: سامانه رصد اشتغال، مشخصات کامل اشتغال یافتگان جدید را به همراه محل کار آن‌ها به صورت روزانه و همچنین میزان اشتغال ایجاد شده در سطوح ملی، استانی، شهرستانی همراه با عملکرد دستگاه‌های اجرایی در ایجاد فرصت‌های شغلی جدید به تفکیک دستگاه مسوول را نشان می‌دهد و در قرارگاه اشتغال نیز راستی آزمایی بر موارد ثبت شده در سامانه رصد به صورت مستمر مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
دسته بندی: اجتماعی / شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید