جمعه، 31 فروردین 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » سه کشته و چهار مجروح در تصادف هیرمند

سه کشته و چهار مجروح در تصادف هیرمند

0
49
کد خبر: 71338
رئیس مرکز فوریت اوژانس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل گفت: برخورد دو دستگاه پژو با یک دستگاه تراکتور در محور روستایی شندل شهرستان هیرمند سه کشته و چهار مجروح برجای گذاشت.

به گزارش میار ؛ محمد خلیلی شنبه شب اظهار داشت: این حادثه عصر شنبه رخ داد که بعد از مرکز اعلام به مرکز فوریت اورژانس سه تیم امدادی از نزدیکترین پایگاه اورژانس ۱۱۵ این دانشگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: نخستین تیم اعزامی اورژانس این دانشگاه در مدت زمان کمتر از دو دقیقه بر بالین مصدومان حاضر شد که به دلیل شدت ضربات وارده سه نفر از سرنشینان در دم جان خود را از دست دادند.

رئیس مرکز فوریت اوژانس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل گفت: همچنین مصدومان این حادثه نیز پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه جهت ادامه درمان به بیمارستان امیرالمومنین (ع) زابل منتقل شد.

سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستانهای شمالی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان‌های زاهدان، خاش، سراوان، تفتان، گلشن، سیب سوران ، میرجاوه و مهرستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان‌های جنوبی استان زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.
دسته بندی: شهری / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید