جمعه، 31 فروردین 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » حل مشکل سوخت سیستان و بلوچستان با احداث خط انتقال فرآورده های نفتی

حل مشکل سوخت سیستان و بلوچستان با احداث خط انتقال فرآورده های نفتی

0
50
کد خبر: 71337
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به افزایش تعداد تانکرهای حمل سوخت استان گفت: برای مقابله با این اتفاق، باید خط انتقال فرآورده های نفتی وارد استان شود.

به گزارش میار ؛ محمد کرمی شنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان سیب‌ و سوران اظهار داشت: برنامه ما توسعه جایگاه های سوخت در استان بوده و تجهیزات جایگاه های سی ان جی را در اختیار کسانی قرار می دهیم که پای کار بیایند و در این راستا الویت با مراکز بین راهی است.

وی با اشاره به افزایش تانکرهای حمل سوخت در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: باید خط انتقال لوله فرآورده های نفتی وارد استان شود. تامین اعتبار این پروژه انجام شده و با انتقال سوخت از طریق این خط لوله بخش اعظمی از مشکلات استان در حوزه سوخت بر طرف خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امروز مسئولیت اصلی ما حل مشکلات مردم است چراکه ما مسئولیت گرفتیم تا به مردم خدمت کنیم و ما به سراغ آنها برویم.

کرمی ادامه داد: کار مردم باید در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود پس همه باید به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت آرد نانوایی‌های استان بیان کرد: کنترل و نظارت اهمیت فراوانی دارد و تخلف را از هیچ کس نمی‌پذیریم و به هیچ عنوان نباید انحصار را به وجود آوریم.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کسی که خوب کار می‌کند تشویق و اگر فردی به وظیفه خود عمل نمی کند باید ماخذه شود، تصریح کرد: نظارت بر دستگاه‌ها بر عهده فرمانداری‌هاست لذا فرمانداران با هیچکس تعارف نداشته باشند.

کرمی با بیان اینکه نخلستان ها برای مردم ثروت است که باید آنها را توسعه دهیم تصریح کرد: سیستان و بلوچستان ثروتمندترین استان کشور است اما چون خوب کار نکرده ایم آن را محروم اطلاق می کنیم. اقتصاد باید مردمی شود زیرا ظرفیت مردم بسیار بالاست که نمونه بارز آن را در دفاع مقدس دیده ایم.

وی ادامه داد: شرکت های تعاونی دانش بنیان را تشکیل بدهید و مردم را در اقتصاد مشارکت دهید چرا که یک اقتصاد موفق اقتصادی مردمی است.

کرمی اظهارداشت: ما فرصت محدودی برای خدمت‌رسانی داریم که باید این فرصت خدمت را قدر بدانیم. اگر کار را برای رضایت خداوند انجام دهیم قطعاً خداوند به آن برکت می‌دهد که این امر مصداق عمل صالح است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هر روز باید با ایجاد فناوری یک قدم به سمت جلو برویم، تاکید کرد: گزارشات باید کف میدان دیده شود و صرفاً در قالب ارائه گزارش های نوشتاری نباشد.

وی با اشاره به فرصت مرز و تجارت ادامه داد: محصولاتی که قرار است به خارج کشور صادر شود باید در شهرک های صنعتی همین منطقه تولید شود.

کرمی تصریح کرد: امروز اگر یک کارگاه تولیدی، نوآوری نداشته باشد قطعاً محکوم به شکست است بنابراین مسیر پیشرفت با کسب علم رابطه مستقیم دارد.
دسته بندی: شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید