جمعه، 7 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » محیط زیست » ثبت بارش در ۳۸ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان

ثبت بارش در ۳۸ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان

0
47
کد خبر: 71328
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شبانه‌روز گذشته از ۳۸ ایستگاه هواشناسی و باران‌سنجی بارش این استان گزارش بارندگی شده است.

به گزارش میار ؛ علی ملاشاهی شامگاه جمعه اظهارداشت: در شبانه روز گذشته از ۳۸ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران داشته‌ایم بطوریکه در زاهدان با ۲.۵ میلی‌متر، زرآباد ۳.۵، مسکوتان ۱۶، دلگان۶ و رحمان آباد ایرندگان با ۱۰.۵ میلی‌متر عمده بارش‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

وی ادامه داد: تا فردا شب بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد و در نقاط سردسیر بارش برف و مه پیش بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از نظر دمایی از شدت یخبندان شبانه کاسته شده و از یکشنبه روند افزایش دما بویژه در طول روز رخ خواهد داد.

وی بیان کرد: امروز روی دریا بویژه نواحی غربی رگبار و رعدوبرق، گاهی بارش شدید باران و وزش تندباد موقتی خواهیم داشت و فردا تا اوایل وقت یکشنبه این شرایط با شدت کمتر ادامه خواهد داشت.

ملاشاهی با بیان اینکه طی این مدت دریا مواج خواهد بود، افزود: به شهروندان توصیه می‌شود از سفرهای غیر ضروری، فعالیت‌های کوهنوردی و همچنین از اسکان، تردد در حاشیه و بستر مسیل ها و رودخانه‌های فصلی خودداری کنند.

وی گفت: طی این مدت در انجام فعالیت‌های دریایی بویژه استفاده از قایق‌های سبک و تفریحی برای کاهش خسارات احتمالی احتیاط شود.
دسته بندی: محیط زیست / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید