سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » فعالیت مدارس و ادارات ۹ شهرستان سیستان و بلوچستان با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود

فعالیت مدارس و ادارات ۹ شهرستان سیستان و بلوچستان با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود

0
56
کد خبر: 71310
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت آموزش مدارس و ادارات ۹ شهرستان این استان فردا (چهارشنبه) با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

به گزارش میار ؛ مجید محبی سه شنبه شب اظهار داشت: با توجه به یخبندان و کاهش شدید دما در برخی نقاط استان، فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه، خاش، تفتان، زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی آسمان سیستان و بلوچستان صاف، وزش باد متوسط تا نسبتا شدید در شمال، نوار شرقی و غرب استان تا سه شنبه ادامه دارد و در نقاط مستعد احتمال خیزش موقتی گردوخاک وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سرمای هوا در سطح استان و یخبندان شبانه در نیمه شمالی و جنوب شرق تا اواخر هفته ماندگار هست.

محبی ادامه داد: با عبور سامانه بارشی پنجشنبه در جنوب استان و جمعه در اکثر نقاط استان شرایط برای افزایش ابر، بارش باران گاهی وزش تند باد موقتی مهیاست.

استان سیستان و بلوچستان با وسعت حدود ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومترمربع (معادل ۵/۱۱ درصد مساحت کشور) و بیش از ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.

هم اینک بیش از ۸۸۰ هزار دانش آموز در مدارس سیستان و بلوچستان مشغول تحصیل هستند.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید