جمعه، 7 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » آموزش و پرورش » افتتاح دویست و بیستمین مدرسه برکت در سیستان و بلوچستان

افتتاح دویست و بیستمین مدرسه برکت در سیستان و بلوچستان

0
90
کد خبر: 71307
مدرسه برکت شهید "احمد باجی زائی" شهرستان زرآباد به عنوان دویست و بیستمین مدرسه برکت در سیستان و بلوچستان با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش میار ؛مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان روز سه‌شنبه در حاشیه این مراسم اظهارداشت: این طرح آموزشی در روستای دودر شهرستان زرآباد قرار دارد که همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان به صورت ویدیو کنفرانسی افتتاح شد.

میثم لک زایی بیان کرد: با افتتاح این طرح آموزشی بیش‌از ۱۸۰ نفر دانش آموز از فضای آموزشی استاندارد در این منطقه برخوردار شدند.

وی زیربنای این مدرسه را ۵۴۰ مترمربع عنوان کرد و ادامه داد: این طرح با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال توسط بنیاد برکت و با مشارکت اداره‌کل نوسازی مدارس ساخته شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از همکاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خصوص احداث مدارس در این استان افزود: این بنیاد در سال‌های گذشته ۲۲۰ طرح مدرسه سازی را در نقاط مختلف استان با بیش‌از یک‌هزار کلاس درس با اعتبار بیش‌از ۹۱ میلیارد تومان ساخته است.

وی بیان کرد: هم‌اینک بنیاد برکت ۱۷ طرح با تعداد ۹۴ کلاس درس در سیستان و بلوچستان در حال ساخت دارد.

لک زایی در خصوص میزان سرانه فضای آموزشی سیستان و بلوچستان، گفت: با همکاری خیرین نیک اندیش، نهادهای انقلابی و دولت و فعالیت جهادی همکاران ما در این اداره‌کل، فضای آموزشی استان به ۳.۸۱ رسیده که همچنان با میانگین سرانه آموزشی کشور ۵.۲۲ فاصله دارد.

دسته بندی: آموزش و پرورش / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید