جمعه، 31 فروردین 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » ساخت و بهسازی ۱۴۶ کیلومتر مسیر فرعی و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان

ساخت و بهسازی ۱۴۶ کیلومتر مسیر فرعی و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان

0
42
کد خبر: 71294
معاون فنی و راه روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از آسفالت و بهسازی بیش‌از ۱۴۶ کیلومتر راه فرعی و روستایی در سالجاری به منظور رفاه حال روستاییان جنوب این استان خبر داد.

به گزارش میار ؛ سعید بلوچی روز دوشنبه اظهارداشت:آسفالت و بهسازی این میزان از راه‌های فرعی و روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بی‌شک تاثیر بسزایی در رفع محرومیت و ارتقای سطح دسترسی خانوار روستایی از راه مناسب آسفالته و شاخص‌های توسعه روستایی خواهد داشت.

وی افزود: از جمله اقدامات برای احداث راه فرعی و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان می‌توان به اجرای ۱۵۵ دستگاه ابنیه فنی و زیرسازی ۳۱۸ کیلومتر راه اشاره کرد.

معاون فنی و راه روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت راه‌های روستایی به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت‌های توسعه هر منطقه ادامه داد: با احداث و آسفالت بیش‌ از ۱۴۶ کیلومتر راه تاکنون توسط حوزه معاونت فنی و راه روستایی این اداره‌ کل ۱۷۸ هزار و ۶۱۸ خانوار در جنوب این استان از راه آسفالت مناسب بهره‌مند شدند.

وی عنوان کرد: احداث و آسفالت راه‌های روستایی و به تبع آن امکان و سهولت خدمات رسانی سایر ارگان‌ها باعث می‌شود اقتصاد روستاییان رونق گیرد و مهمتر اینکه از مهاجرت این قشر زحمتکش به شهرها جلوگیری می‌کند.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید