پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » مردمی بودن؛ محور اصلی برگزاری جشن‌های دهه فجر است

مردمی بودن؛ محور اصلی برگزاری جشن‌های دهه فجر است

0
46
کد خبر: 71292
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: امسال تاکید ویژه بر مردم محور بودن جشن‌های انقلاب است چرا که صاحب اصلی انقلاب مردم هستند.

به گزارش میار ؛ عباس صفدری روز دوشنبه در ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان اظهارداشت: علاوه‌بر مردمی بودن، توجه به شادابی و نشاط برنامه‌ها، ایجاد وحدت و همبستگی و توجه ویژه به قشر جوانان و زنان از دیگر اولویت‌های برنامه‌های دهه مبارک فجر در سالجاری است.

وی بیان کرد: هدف اجرای برنامه‌های دهه فجر باید جهاد تبیین در رابطه با خدمات گسترده انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف باشد و در این خصوص رسانه‌های گروهی و فضای مجازی نقش آفرین هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: تزریق نا امیدی در بین مردم و جوانان جزو اهداف مهم دشمن در برهه کنونی است و اگر جشن‌های دهه فجر پرشور و گسترده با حضور پر صلابت مردم و جوانان برگزار شود نقشه دشمنان خنثی و مایه سربلندی نظام است.

وی با بیان اینکه باید همه از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای تبیین، روشنگری و روایتگری صحیح انقلاب اسلامی به مردم و جهانیان استفاده کرده و واقعیت‌ها را بازگو کنیم، افزود: برنامه‌ها باید بر اساس شرایط روز جامعه نو، ابتکاری و متنوع باشد که موجب ایجاد فضایی شاد و متنوع شود.

صفدری بر ارتقای برنامه‌ها از لحاظ کمی و کیفی، بصیرت‌افزایی، روشنگری، مدیریت جهادی، دشمن شناسی، حهادتبیین و اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و ادامه داد: امسال برنامه‌ریزی شده تا کمیته‌های ۳۰ گانه دهه فجر استان برنامه‌های دهه مبارک فجر را ساماندهی و اجرا کنند.

وی ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی دقیق و تبلیغات و فضاسازی محیطی و محله‌ای در دهه فجر امسال پیام آگاهی‌بخش و بصیرت افزایی انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تبعیت از ولایت مطلقه فقیه، تحکیم وحدت، نهادینه کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی و معرفی خدمات نظام از جمله مهمترین اهداف گرامیداشت دهه فجر است و باید در برنامه‌های این دهه به‌دقت مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به حجم تبلیغات رسانه‌ای دشمنان در فضای مجازی علیه ملت و انقلاب اسلامی افزود: باید همه از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای تبیین، روشنگری و روایتگری صحیح انقلاب اسلامی به مردم و جهانیان استفاده کرده و واقعیت‌ها را بازگو کنیم.
دسته بندی: فرهنگی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید