پنج شنبه، 30 فروردین 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » بیش‌از هزار کیلومتر شانه سازی در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان انجام شده است

بیش‌از هزار کیلومتر شانه سازی در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان انجام شده است

0
42
کد خبر: 71272
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از انجام یک‌هزار و ۱۸۶ کیلومتر شانه سازی در راه‌های اصلی،فرعی و روستایی جنوب این استان خبر داد.

به گزارش میار ؛ علی بامری روز شنبه اظهارداشت: از این میزان شانه سازی ۸۷۰ کیلومتر در راه‌های اصلی و فرعی و ۳۱۶ کیلومتر نیز در راه‌های روستایی اجرا شده است.

وی با اشاره به اجرای ۴۳۳ هزار و ۸۰۳ متر مربع لکه گیری مسیرهای ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان توسط راهداران افزود: از این میزان ۴۳۱ هزار و ۳۳۰ متر مربع در مسیر فرعی و ۲ هزار و ۴۷۳ متر مربع نیز در محورهای روستایی جنوب این استان انجام شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از اجرای ۱۱ هزار و ۶۰۷ کیلومتر عملیات تیغ زنی در راه‌های روستایی و فرعی خبر داد و خاطرنشان کرد: در جهت هموار سازی راه‌های فرعی و روستایی با هدف تسهیل در رفت و آمد یک‌هزار و ۲۱ کیلومتر راه روستایی و ۵۸۶ کیلومتر راه فرعی تسطیح شده است.

وی افزود: اجرای عملیات بهسازی،نگهداری و روکش آسفالت به منظور افزایش ضریب ایمنی و در راستای محرومیت زدایی در محورهای جنوب سیستان و بلوچستان از مهمترین اقدامات این اداره‌کل در حوزه راهداری است.

بامری بیان کرد: کاربران جاده‌ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه اشکال در راه های ارتباطی جنوب استان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع کنند.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید