پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » بسته شدن ۲ مسیر در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیل

بسته شدن ۲ مسیر در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیل

0
100
کد خبر: 71169
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مسیرهای ارتباطی جلگه به چاه اسحاق و زرآباد به چاهان در جنوب این استان به دلیل سیلاب و طغیان رودخانه‌های فصلی بسته شد.

به گزارش میار ؛ مجید محبی روز یکشنبه اظهارداشت: این مسیرهای بسته شده بر اثر سیلاب فرعی هستند و هم‌اینک هیچ مسیر اصلی در سیستان و بلوچستان بسته نیست و این مسیرها نیز بعد از فروکش کردن سیلاب بازگشایی می‌شوند.

وی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته از ۳۲ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان گزارش بارندگی ثبت شده است، گفت: امکان دارد در برخی نقاط استان برخی مسیرهای روستایی که در مسیر رودخانه وجود دارند بسته شده باشد اما جای نگرانی نیست این مسیرها سریعا بعد از فروکش کردن باران در منطقه باز می‌شوند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به وضعیت آب و هوایی حاکم در استان شهروندان در سفرهای برون شهری و فعالیت‌های کوهنوردی احتیاط و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی خودداری کنند.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در شبانه روز گذشته از ۳۲ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان شامل بنت ۲۷ میلی‌متر، فنوج ۱۸.۵، دلگان ۶.۵ و خاش یک میلی متر بوده است.

از اواخر وقت جمعه با ورود سامانه بارشی نسبتا ضعیفی در سیستان و بلوچستان شاهد بارندگی در مناطق مرکزی و جنوب استان هستیم و این سامانه تا روز یکشنبه فعال خواهد بود.

همچنین از فردا یکشنبه در سطح استان وزش باد متوسط تا نسبتا شدیداز سمت جنوب غرب رخ خواهد داد.


دسته بندی: شهری / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید