شنبه، 1 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » مأمور پلیس شهرستان گلشن در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید

مأمور پلیس شهرستان گلشن در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید

0
65
کد خبر: 71096
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری ماموران انتظامی گلشن با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر و شهادت یکی از مأموران خبر داد.

به گزارش میار ؛ سردار "محمد قنبری " در تشریح جزئیات این خبر گفت: امروز صبح ماموران انتظامی شهرستان گلشن در راستای مبارزه با پدیده قاچاق مواد با قاچاقچیان مسلح در محور کله گان به گلشن درگیر و این درگیری که ساعتی طول کشید، قاچاقچیان در اثر اقتدار پلیس زمین گیر و پنج نفر قاچاقچی مسلح دستگیر، ۴۱۰ کیلوگرم تریاک کشف، دو قبضه سلاح کلاشینکف و شش تیغه خشاب و مهمات مربوطه و یکدستگاه بیسیم کشف شد و دو دستگاه خودروی تویوتا از آنان توقیف گردید. متاسفانه بر اثر این درگیری ستوان‌سوم محمد زور بر اثر اصابت گلوله قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه شهید محمد زور، متاهل و دارای فرزند دختر هفت ساله بوده بیان داشت: پلیس جمهوری اسلامی ایران در لباس سبز خدمت به مردم در مبارزه با پدیده شوم قاچاق مواد افیونی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و اثبات این از جان گذشتگی این است که پلیس در سال‌های اخیر، بیشترین شهید مبارزه با قاچاق مواد مخدر را تقدیم کرده است و این نشان از خدمت مخلصانه مأموران انتظامی در کشور و استان دارد .

سردار قنبری در پایان خاطرنشان کرد: شهادت همکار عزیزمان را خدمت مردم شریف و خانواده محترم شهید و سایر بستگان تبریک و تسلیت عرض نموده و مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر شهید متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
دسته بندی: انتظامی / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید