جمعه، 31 فروردین 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » تحصیل در مرکز علمی کاربردی شهرداری و دهیاری امکان پیداکردن شغل را فراهم می کند

تحصیل در مرکز علمی کاربردی شهرداری و دهیاری امکان پیداکردن شغل را فراهم می کند

0
89
کد خبر: 71094
رییس مرکز علمی کاربردی شهرداری و دهیاری سیستان و بلوچستان گفت: مرکز علمی کاربردی شهرداری و دهیاری سیستان و بلوچستان رشته‌ های مختلف را بر حسب اعلام نیاز شهرداری‌ ها و دیگر ارگان ها تدوین می‌ کند که این موضوع باعث شده تا دانشجویان امکان پیدا کردن شغل مرتبط خود را داشته باشند و به عنوان نمونه رشته هایی مانند اطفای حریق و امداد سوانح از جمله تخصص‌هایی است که نیاز اصلی بخشی از کارکنان مدیران حوزه شهری را تشکیل می دهد.

به گزارش میار ؛ محسن غفاری مقدم در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: مرکز علمی و کاربردی شهرداری و دهیاری سیستان و بلوچستان بیش‌از ۴۸۰ دانشجو فعال دارد که در بهمن ماه نیز با ظرفیت محدود دانشجو می پذیرد.

غفاری مقدم گفت: این مرکز تسهیلات ویژه برای پذیرش دانشجویان بویژه متقاضیان ساکن در روستاهای استان در نظر دارد.

وی بیان کرد: طی ۲ سال اخیر این مرکز آموزش‌های کوتاه مدت و پرباری را ارائه کرده و تقریبا یک‌هزار و ۷۳ساعت دوره آموزشی برای شهرداری‌های استان برگزار شده است.

رییس مرکز علمی کاربردی شهرداری و دهیاری سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در سالجاری برای کارکنان شهرداری‌ های استان ۴۰ دوره برگزار شده است.

وی بیان کرد: برای کارکنان دهیاری‌ های استان از جمله دهیاران، مسوولان مالی و آتش‌ نشانان روستاها نیز چندین دوره از ابتدای سالجاری تاکنون برگزار شده که اخیرا نیز رویداد آموزشی آشنایی با تکنولوژی های نوین آتش نشانی با همکاری منطقه آزاد چابهار برای شهرداری استان برگزار شد.

وی افزود: به مناسبت هفته پژوهش و با هدف تبیین دستاوردهای علمی برای مردم مناطق کمتر توسعه یافته بویژه حواشی شهرها نیز ۲۰ ویژه برنامه برای مردم حاشیه شهر و دانشجویان برگزار شده که خوشبختانه با استقبال ویژه جامعه هدف روبرو شد.

رییس مرکز علمی کاربردی شهرداری و دهیاری سیستان و بلوچستان اظهارداشت: برگزاری ایده شو، استارتاپ های شهری و ایونت های آموزش کارآفرینی نوین، بوت کمپ پسماند، همکاری با انجمن های مردم نهاد و همکاری با نهادهای مدنی فعال در پهنه شمالی شهر زاهدان و روستاهای اطراف از جمله برنامه های این مرکز در ماه های اخیر است.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید