جمعه، 31 فروردین 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » بیان خدمات ارائه شده از سوی نظام اسلامی از مصادیق جهاد تبیین است

بیان خدمات ارائه شده از سوی نظام اسلامی از مصادیق جهاد تبیین است

0
61
کد خبر: 71076
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: در سال‌های اخیر به برکت نظام از شمال تا جنوب استان تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده و بیان این خدمات از مصادیق جهاد تبیین است.

به گزارش میار ؛ آیت‌الله مصطفی محامی روز یکشنبه در دیدار فرماندار چابهار اظهارداشت: مردم منطقه شایسته ارائه خدمات بیشتر هستند و ارائه خدمات به آنان سبب دلدادگی بیشترشان به نظام می‌شود.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: در بسیاری از شاخص‌های توسعه ذیل جدول هستیم و دشمنان دلیل آن را قومیت و مذهب عنوان می‌کند در حالیکه این گونه نیست و دوران گذشته ما با امروز قابل مقایسه نیست.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: باید در ارزیابی خود نقاط ضعف و قوت را کنار هم ببینیم زیرا اگر یکی بیشتر یا کمتر شود تعادل نخواهیم داشت به گونه‌ای که نقاط ضعف عامل بی انگیزگی و نقاط قوت نیز عامل غرور و مانعی برای اقدام و پیشرفت بیشتر خواهد بود.

وی ادامه داد: نظام خدمات را به مردم ارائه می‌کند و اقتضای کار این است که این خدمات به خوبی اطلاع‌رسانی شود زیرا دشمن در صدد کتمان این خدمات است و در صورت کم کاری ما هدف دشمن تحقق خواهد یافت.

آیت الله محامی تصریح کرد: در این جهت باید از تریبون‌ها و ابزارهای مختلف استفاده کنید البته شیوه بیان این خدمات نیز مهم است و باید نشان دهید که در حد توان برای خدمت‌رسانی تلاش کرده‌اید.

وی گفت: گام اول در درمان بیماری تشخیص درد است و مسوولان شهرستان نیز به خوبی از مشکلات منطقه آگاه هستند اما نکته مهم این است که انبوه مشکلات برای ما مأیوس کننده نباشد که نمی‌توانیم کاری کنیم زیرا ما به اینجا رسیده‌ایم باز هم می توانیم پیش برویم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهارداشت: بخشی از کار به هماهنگی، عزم و اراده مسوولان مربوط می‌شود زیرا هنگامی که همکاری‌ها بیشتر بوده خدمات بیشتری هم ارائه شده اما وقتی مسوولان با هم درگیر و اختلاف داشته‌اند دیگر وقتی برای انجام کار کردن پیدا نکرده و در این بین مردم متضرر شده‌اند.

آیت الله محامی افزود: بخشی از مشکلات در داخل شهرستان قابل حل و برخی دیگر به تصمیمات استانی مربوط می‌شود که باید به همکاری هم پیگیری کنید.

وی عنوان کرد: بسیاری از مشکلات با عقل و تدبیر، قاطعیت و شهامت در تصمیم‌گیری و اجرا حل می‌شود و به تحریم و ارز ربطی ندارد و گاهی خودتحریمی هم کرده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: باید در گام اول مشکلات منطقه را فهرست سپس اولویت بندی و در ادامه نیز به پیگیری مشکلات اولویت‌دار بپردازیم تا به تدریج مشکلات کمتر و به نتایج دلخواه برسیم‌.

امام جمعه زاهدان با اشاره به معضل حاشیه‌نشینی در چابهار گفت: ارائه خدمات در حاشیه شهر راه حل مشکل حاشیه نشینی نیست بلکه باید به مبدأ و روستاهایی که مردم از آن مهاجرت می‌کنند در ابعاد مختلف رسیدگی شود.
دسته بندی: شهری / فرهنگی / جالب
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید