جمعه، 31 فروردین 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » افتتاح فاز دوم مجتمع «ایثار» شهرستان زاهدان

افتتاح فاز دوم مجتمع «ایثار» شهرستان زاهدان

0
59
کد خبر: 70934
فاز دوم مجتمع ایثار شهرستان زاهدان با حضور سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت ارائه خدمات ورزشی، درمانی و رفاهی به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

به گزارش میار ؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم اظهارداشت: مجموعه رفاهی و اقامتی موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی «ایثار» زاهدان در ۲ طبقه و به مساحت ۲ هزار و ۶۵۰ مترمربع است که طبقه اول شامل تالار، رستوران و طبقه دوم فاز اقامتی قرار دارد.

محمد ناظری گفت: بخش اقامتی این مجموعه دارای ۲۱ سوئیت با ظرفیت مجموع ۶۰ نفر است و تجهیز آن از مهرماه سال ۱۴۰۰ با تخصیص ۲ میلیارد تومان توسط بنیاد شهید استان آغاز شد که با توجه به مراجعه بخش عظیمی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان‌ها به زاهدان جهت درمان و انجام امورات اداری و همچنین ظرفیت‌های گردشگری استان بویژه در فصل‌های پاییز و زمستان می‌تواند پذیرای جامعه هدف و آحاد هموطنان عزیزمان باشد.

وی بیان کرد: برای ساخت مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار سیستان و بلوچستان در مجموع بیش‌از ۲۲ میلیارد تومان از سال ۱۳۸۹ تاکنون هزینه شده است.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر امروز/چهارشنبه/ در بدو ورود به زاهدان مورد استقبال حسین مدرس خیابانی، استاندار و جمعی از مسوولان استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، دیدار با خانواده شهدا، حضور در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دیدار با دانشجویان و نخبگان این استان از مهمترین برنامه‌های رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر است.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید