چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » شهرستان‌های چابهار و کنارک تا آخر پاییز از نعمت گاز بهره‌مند می شوند

شهرستان‌های چابهار و کنارک تا آخر پاییز از نعمت گاز بهره‌مند می شوند

0
1 010
کد خبر: 70780
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: درصددیم تا عقب ماندگی‌ها بویژه در حوزه گازرسانی در سیستان و بلوچستان را جبران کنیم و برای تحقق این امر با بکارگیری استان‌های معین، شهرستان چابهار و کنارک تا آخر پاییز از گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

مجید چگنی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی خط لوله گاز "پالیزان-پسکوه-سوزان-زابلی" اظهارداشت: با وجود تلاش‌های بسیار همچنان برخی مناطق از خدمات شرکت گاز بهره نبرده‌اند که از آن جمله استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بخشی از استان کرمان هنوز از گاز بهره مند نشده‌اند.

وی بیان کرد: به عنوان مسوول در حوزه انرژی از مردم عذرخواهی می‌کنم که در این حوزه دیر شده و مردم از خدمت گازرسانی بهره‌مند نشده‌اند.

معاون وزیر نفت افزود: بدنبال تاکیدات رییس جمهور، مدیران در یکسال گذشته با روحیه جهادی و انقلابی ثابت کردند که با تلاش شبانه روزی می خواهند عقب ماندگی ها را جبران کنند.

وی ادامه داد: در حوزه گازرسانی به این دیار با استفاده از استان‌های معین جهت همکاری در امر گازرسانی،این نوید را می‌دهیم که طی یک یا دو سال آینده بتوانیم بخش اعظم استان را گازرسانی کنیم.

چگنی افزود: برای تحقق این امر استان های خراسان رضوی و جنوبی در شهرستانهای جنوبی مسوولیت دارند و استان فارس در پروژه گازرسانی شهرستان خاش و مسوولیت شهرستانهای شرقی از جمله سراوان بر  عهده استان یزد و استان گیلان برای گازرسانی به  منطقه سیستان به کار گرفته شده اند.

وی ادامه داد: اگر احساس شود که برای حضور استان های دیگری در امر گازرسانی ظرفیت وجود دارد از استانهای دیگر نیز به عنوان استان معین کمک خواهیم گرفت تا پروژه های گازرسانی هرچه سریعتر به پیش رود.

مدیرعامل شرکت گاز ایران اظهارداشت: خط انتقال گاز ایرانشهر به چابهار تا اخر پاییز به بهره برداری خواهد رسید و شهرستان چابهار و کنارک از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهد شد.

وی بیان کرد: تمام تمهیدات را بکار میگیریم تا مردم شهرستان سراوان و شهرستانهای اطراف آن نیز هرچه زودتر از نعمت گاز بهره مند شوند و این وظیفه ماست.

چگنی گفت: بیش از ۳۰ میلیون مشترک خانگی و صنعتی در سطح کشور داریم و بزرگترین شبکه گازرسانی در دنیا متعلق به کشور ایران است.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید