جمعه، 10 فروردین 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » ضرورت حفظ وحدت در سیستان و بلوچستان

ضرورت حفظ وحدت در سیستان و بلوچستان

0
267
کد خبر: 70743
معاون هماهنگ کننده بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز حفظ وحدت در سیستان و بلوچستان و سایر مناطق کشور از نان شب واجب تر و ضروری‌تر است زیرا دشمنان بدنبال خدشه وارد کردن به وحدت ملت ایران هستند.

به گزارش میار ؛ سردار حسین معروفی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری اجلاسه یازدهمین اجلاسیه سالانه مجمع بسیجیان که در زاهدان برگزار شد اظهارداشت: هدف اصلی دشمن انشقاق قومی و مذهبی در سیستان و بلوچستان و در کشور است که ما با حفظ وحدت و اتحاد خودمان مانع از رسیدن دشمن به اهداف شومش خواهیم شد.

وی بیان کرد: همه اقوام و مذاهب در کشور در یک مجموعه بزرگی به نام ملت ایران قرار می گیرند و ما با همدیگر بزرگ شدیم و همه اقوام و مذاهب به صورت مسالمت آمیز در کنار همدیگر دارند زندگی می کنند و این را دشمن هدف قرار داده است.

معاون هماهنگ کننده بسیج سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت: اینقدر مشترکات در بین شیعه و سنی وجود دارد که جای دعوا باقی نمی ماند و ما باید روی اشتراکات خودمان متمرکز شویم و نگذاریم دشمنان به اهداف شوم خودشان در ایجاد تفرقه یابند.

وی بیان کرد: امروز برای حفظ مردم، انقلاب، غیرت و برای حفظ آینده ملت ایران وحدت و همبستگی از آب و نان برای ما واجب‌تر است و تنها راه دست یافتن به این مساله بالابردن آستانه تحمل مان است.

سردار معروفی اظهارداشت: باید مراقبت کنیم تا در زمین دشمن قرار نگیریم و دشمنان بر روی فکر و اندیشه ما تاثیرگذار نباشند بلکه با حفظ وحدت در بین خودمان اجازه سوء استفاده به دشمنان را ندهیم.

وی تصریح کرد: نباید موضع ما در موضع دشمنان قرار گیرد همه باید مراقب باشیم. ملت ما یک ملت هوشمند است و در جریانات اخیر موضع خودشان را از دشمنان جدا کردند.

معاون هماهنگ کننده بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اهداف برگزاری مجمع سالانه بسیجیان گفت: بسیجیان نخبه سیستان و بلوچستان در قالب مجامع شهرستانی و استانی گرد هم می‌آیند و مشکلات استان را بررسی و برای حل آنان راهکارهای علمی می‌یابند و سپس این راهکارها را در اختیار مسوولان استانی با هدف برطرف شدن مشکلات مردم قرار می‌دهند.

وی بیان کرد: اجلاسیه سالانه مجمع بسیجیان با هدف شناسایی و ارائه راهکارهای علمی از مشکلات سیستان و بلوچستان برگزار شد و در این نشست بسیاری از اندیشه ورزان و نخبگان بسیجی گرد هم آمدند تا مسائل و مشکلات این استان را به صورت علمی و ریشه‌ای حل کنند.

سردار معروفی اظهارداشت: راهکارهای علمی که در این اجلاسیه توسط بسیجیان نخبه ارائه می‌شود نتیجه گیری و سپس نتایج آن برای برون رفت از مشکلات سیستان و بلوچستان در اختیار مدیران این استان قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: به دنبال این هستیم تا در کنار یک مدیرکل یک جمع نخبه بی توقع که هیچ چیزی را برای خودش تعریف نمی‌کند و تنها مردم را می‌بیند برای برطرف شدن مشکلات استان قرار گیرد.

معاون هماهنگ کننده بسیج سپاه پاسدران انقلاب اسلامی گفت: در این مجامع نگاه ما به هیچ عنوان قومی و سیاسی نیست و حوزه خدمات دهی ما رفع مشکلات مردم بر اساس دین اسلام و  رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و انسانیت است.

وی بیان کرد: بسیج فدای مثلثی می‌شود که یکی از اضلاع آن ملت ایران است چرا که در کنار انقلاب ایستاده‌اند و ضلع دیگر این مثلت فدای انقلاب می‌شویم زیرا این انقلاب اسلامی، اسلام ناب است و ضلع دیگر این مثلت فدای رهبر معظم انقلاب می‌شویم زیرا ایشان انقلاب را هدایت می‌کنند و می خواهند که مردم به عزت برسند.

سردار معروفی اظهارداشت: ما در مجامع خود موازی کاری و سیاسی کاری نمی‌کنیم و رقیب کسی هم نیسیتم از مدیران تقاضا داریم که از جمع بسیجیان انقلابی و نخبه که تنها به فکر حل مشکلات مردم هستند استفاده شود.

وی افزود: ما در سیستان و بلوچستان بویژه در حوزه درمان مشکلاتی را داریم که باید از ظرفیت نخبگان بسیجی برای حل این مشکلات استفاده کنیم.
دسته بندی: اجتماعی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید