شنبه، 1 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » ایجاد بیش‌از ۱۴ هزار شغل در سیستان و بلوچستان توسط کمیته امداد

ایجاد بیش‌از ۱۴ هزار شغل در سیستان و بلوچستان توسط کمیته امداد

0
295
کد خبر: 70741
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: ۱۴ هزار و ۴۹۲ فرصت شغلی پارسال توسط کمیته امداد برای مددجویان این نهاد در استان ایجاد شده است.

به گزارش میار ؛ سیدمهدی عبادی روز چهارشنبه اظهارداشت: پارسال اعتبار اشتغال کمیته امداد سیستان و بلوچستان ۴۴۵ میلیارد تومان بود که تا پایان سال ۳۹۲ میلیارد تومان و تا فروردین امسال نیز بقیه اعتبارات جذب شد و توانستیم رتبه سوم کشوری در ایجاد فرصت شغلی را برای استان رقم بزنیم.

وی بیان کرد: اشتغال ایجاد شده توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) هر ساله توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تایید و پس از راستی آزمایی در آمار اشتغال کشور ثبت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: در سال ۱۳۹۴ که اساسنامه کمیته امداد به توشیح رهبر معظم انقلاب رسید، در ماده ۶ آن صراحتاً یکی از وظایف کمیته امداد، ایجاد زمینه توانمندسازی برای خانواده‌های تحت پوشش ذکر شده است.

وی اظهارداشت: حضرت امام خمینی(ره) در ابتدای امر، به جهت شدت فقری که در کشور وجود داشت، به سمت حمایت از خانواده‌ها حرکت کرد اما به تدریج این بحث پیش آمد که علاوه‌بر حمایت، ایجاد اشتغال برای خانواده‌ها را نیز در دستور کار قرار دهد.
دسته بندی: اجتماعی / شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید