جمعه، 10 فروردین 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » تخصیص ۴ هکتار زمین به طور رایگان برای ساخت مرکز ترک اعتیاد در چابهار

تخصیص ۴ هکتار زمین به طور رایگان برای ساخت مرکز ترک اعتیاد در چابهار

0
71
کد خبر: 70622
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: چهار هکتار زمین به طور رایگان برای ساخت مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ در این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش میار جواد سپاهی روز شنبه در مراسم تحویل زمین به شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر چابهار اظهارداشت: ساخت مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ امکان پذیرش ۷۰۰ نفر معتاد متجاهر با جنسیت مرد و ۳۰۰ نفر از معتادان به موادمخدر متجاهر خانم را در هر دوره ظرفیت خواهد داشت و این امر کمک بزرگی به کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌کند.

وی بیان کرد: مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر از مراکزی هستند که با هزینه دولت و حکم قضایی موظف به پذیرش و درمان معتادان متجاهر خواهند بود.

فرماندار چابهار گفت: وجود آسیب‌های اجتماعی شامل اعتیاد یکی از چالش‌های جدی این شهرستان است که مقوله اعتیاد مضاف بر آسیب‌های جسمانی و فردی برای شخص مبتلا به اعتیاد خانواده و جامعه را با خسارات زیانباری روبه رو کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اختصاص چهار هکتار زمین و تهیه نقشه اجرایی، تامین اعتبار و تعیین پیمانکار امیدواریم بزودی شاهد تکمیل این طرح مهم در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.
دسته بندی: اجتماعی / سلامت / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید