سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » انقلاب و دفاع مقدس » پیشرفت ایران اسلامی مرهون تلاش و ایثار در دوران دفاع مقدس است

پیشرفت ایران اسلامی مرهون تلاش و ایثار در دوران دفاع مقدس است

0
82
کد خبر: 70618
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: شهدا، جانبازان و ایثارگران با اهدای جان و سلامتی خودشان امنیت، آزادی و اقتدار در عرصه بین المللی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند که این پیشرفت مرهون تلاش و ایثار در دوران دفاع مقدس است.

به گزارش میار ؛ جواد سپاهی با گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر هشت سال جنگ تحمیلی اظهارداشت: دوران دفاع مقدس یادآور هشت سال ایستادگی، رشادت، ایثار و شهادت در راه دفاع از کیان اسلام و ایران است.

وی  با بیان اینکه تفکر انقلابی و روحیه مقاومت باعث شد که جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کند، افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت و ایثارگری زنان و مردانی است که تا پای جان ایستادند تا آرمان‌های انقلاب اسلامی زنده بماند و حتی یک وجب از خاک پاک ایران اسلامی به دست دشمنان نیفتد.

فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و آشنایی مردم بویژه نسل جوان با ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس باید کاری کنیم که ارزش‌های اسلامی در این هفته نمود بیشتری داشته باشد.

وی بیان کرد: هفته دفاع مقدس را به محضر رهبر معظم انقلاب خانواده معظم شهدا، آزادگان سرافراز و جانبازان گرانقدر و ایثارگران رشید و عموم مردم ولایتمدار چابهار تبریک گفته و از خداوند متعال برای همه خدمتگزاران این مرز و بوم سلامتی و سعادت مسئلت می‌نمایم.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید