پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » یکدلی و تسلیم ناپذیری ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس

یکدلی و تسلیم ناپذیری ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس

0
82
کد خبر: 70614
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: هفته دفاع مقدس یادآور دفاع جانانه و شرافتمندانه و مبتنی بر اعتقادات و ارزش‌های ملتی است که با ایمان و عشق توانستند یکدلی و تسلیم‌ناپذیری خود را به رخ جهانیان بکشند.

به گزارش میار ؛ حامد آرامش روز چهارشنبه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهارداشت: دفاع مقدس موجب عزت و سرافرازی ملت ایران شد بطوریکه این دوران افتخار آمیز امروز فرهنگ نجات‌بخش برای سایر ملت‌ها به شمار می رود.

وی بیان کرد: در دوران جنگ تحمیلی، حماسه‌ای عظیم و سرشار از زیباترین و ناب‌ترین صحنه‌های ایثار، فداکاری، جانفشانی و از خودگذشتگی در پرتو ایمان و توکل به خدا و ایستادگی و استقامت سرافرازانه مردان و زنان این سرزمین شکل گرفت که به‌عنوان مایه عزت، غرور، سرافرازی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در تاریخ ماندگار شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در عصر حاضر نیز قشر جوان و انقلابی در ادامه تحقق آرمان‌های نظام مقدس و بنیانگذار فرزانه آن حضرت امام خمینی (ره)، غیرتمندانه پشتیبان پرچمدار انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب هستند تا دوشادوش یکدیگر مسیر توسعه و پیشرفت میهن را تحقق ببخشند.

وی افزود: اقشار مختلف مردم شرقی ترین نقطه این آب و خاک به عنوان مرزداران غیور جنوب شرق کشور نیز از این قاعده مستثنی نبوده‌اند حاج قاسم میرحسینی جانشین و قائم مقام سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در لشکر ۴۱ ثارالله از شهدای کم نظیر و کمتر شناخته شده دوران دفاع مقدس است که سیستان و بلوچستان همواره به داشتن چنین فرزند و دیگر فرزندان برومند به خود می‌بالد.

آرامش با تاکید بر تکریم خانواده معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و جاویدالاثر، اظهارداشت: باید همواره قدردان زحمات و صبر و استقامت این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام در مسیر آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس قدم برداریم.
دسته بندی: شهری / فرهنگی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید