چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » صدور مجوز احداث ۲۳ جایگاه عرضه سوخت در سطح استان

صدور مجوز احداث ۲۳ جایگاه عرضه سوخت در سطح استان

0
73
کد خبر: 70611
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز احداث ۲۳ جایگاه عرضه سوخت در سطح استان صادر شده که این امر نقش بسیار مهمی در کاهش صف های بنزین دارد.

به گزارش میار ؛ حسین مدرس خیابانی روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شاخص میانگین فاصله هر جایگاه سوختی تا جایگاه بعدی در کشور ۴۰ کیلومتر و در سیستان و بلوچستان ۱۲۰ کیلومتر است که این امر باعث شده مردم غالباً در صف های طولانی برای تامین سوخت بنزین و گازوئیل انتظار بکشند.

وی بیان کرد: وزارت نفت این موضوع و عدم صدور مجوز جایگاه سوخت را به بحث قاچاق سوخت در استان سیستان و بلوچستان منوط می‌داند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان تنها مربوط به این استان نیست و فرآورده‌های سوختی از سایر استان‌های کشور حتی از مرکز کشور به سمت این استان و مرز انتقال می‌یابد که متاسفانه تمام این محموله ها به نام این منطقه گذاشته می‌شود.

وی تصریح کرد: هم‌اینک با پیگیری‌های انجام شده مجوز ۲۳ جایگاه عرضه سوخت در سطح استان صادر شده که باید پیگیری های لازم برای تحقق و اجرای این ۲۳ جایگاه صورت گیرد.

مدرس خیابانی تاکید کرد: برای هر جایگاه باید مجوزهای دو منظوره صادر شود و اجرای جایگاه منوط به ایجاد جایگاه سی ان جی شود چراکه در بحث جایگاه‌های سی ان جی به دلیل عدم رقابتی بودن این موضوع و عدم صرفه اقتصادی سرمایه گذاری و استقبال بخش خصوصی صورت نمی گیرد.

دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید