سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » ۸۱ روستای سیستان و بلوچستان در دولت سیزدهم آبرسانی شدند

۸۱ روستای سیستان و بلوچستان در دولت سیزدهم آبرسانی شدند

0
59
کد خبر: 70584
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع یک‌هزار و ۷۵۱ روستای طرح جهاد آبرسانی تاکنون ۸۱ روستای استان در دولت سیزدهم به طور کامل آبرسانی شده و برنامه‌ریزی لازم برای استفاده از منابع آبی جدید در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش میار ؛ حسین مدرس خیابانی روز یکشنبه اظهارداشت: دو ویژگی مهم سیستان و بلوچستان جوانی جمعیت و تعدد جمعیت روستایی است که این امر نشان می‌دهد باید خدمات فراوانی را به حوزه روستا اختصاص دهیم.

وی با بیان اینکه آبرسانی یکی از عواملی است که برای جلوگیری از مهاجرت به آن نیاز داریم، گفت: طرح جهاد آبرسانی بزرگترین طرح آبرسانی تاریخ جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: برای تامین آب استان همزمان چند مسیر دیگر را نیز ادامه می دهیم که یکی از آنها خط انتقال آب دریای عمان است.

وی تصریح کرد: مهمترین مشکل سیستان و بلوچستان کمبود آب است که در دولت سیزدهم به آن توجه بسیاری شده، همچنین تاکید رییس جمهور بر تامین آب مورد نیاز منطقه با اجرای طرح های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مردم را امیدوار به آینده روشن کرده که در صورت تحقق این طرح ها توسعه و پیشرفت منطقه دیگر برای مردم آرزو نیست.
دسته بندی: شهری / حوادث / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید