شنبه، 1 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » موکب شهدا در سیستان و بلوچستان برپا شد

موکب شهدا در سیستان و بلوچستان برپا شد

0
91
کد خبر: 70553
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: با هدف خدمت رسانی به زائران پاکستانی موکب شهیدان جهانزاده در شهرستان زاهدان فعال شده که در صورت حضور گسترده زائرین 8 موکب دیگر نیز در استان فعال خواهد شد.

به گزارش میار ؛ محمد ناظری در حاشیه بازدید از زائرسرای امام رضا و نحوه خدمت رسانی خادمین افتخاری به زوار پاکستانی بیان کرد: با درایت عالی مسئولین  امسال هم مانند سال های قبل در بحث خدمت‌رسانی به زائرین پاکستانی واقعاً برنامه‌های خوبی در نظر گرفته شده است که از جمله ۲۱ دستگاه دولتی و انقلابی متصدی امر خدمت رسانی به زائران پاکستانی در عرصه های مختلف پای کار هستند.

وی افزود: یکی از این 21 دستگاه خدمت رسان به زوار پاکستانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان است که در اجرای این حرکت فرهنگی به ایفای نقش پرداخته است.

ناظری با تاکید بر این مطلب که از ابتدای ورود زائرین پاکستانی از مرز میرجاوه و ریمدان برنامه ریزی شده که جامعه هدف ایثارگران در راستای خدمت رسانی به زائرین ایفای نقش کنند در این راستا ایثارگران و فرزندان شهدا نقش دارند و خادمی می‌کند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در جهت خدمت رسانی به زوار غیر ایرانی اربعین حسینی به منظور اسکان و پذیرایی حسینیه شهیدان جهانزاده در شهرستان زاهدان و شهرستانهای مسیر فعال هستند تا خدمات رسانی خوبی را به زائرین داشته باشند.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که  گروهی از ایثارگران، جانبازان و آزادگان با هماهنگی در ایستگاه پلیس راه زاهدان به بم تا مشهد مستقر شده اند و جهت هماهنگی های لازم بین زاهدان تا مشهد و قم کرمان با موکب های مسیر راه خوزستان و خراسان هماهنگی‌های لازم را انجام می دهند.

وی تصریح کرد: علاوه بر خدمت رسانی جامعه ایثارگری استان در زائر سرای امام رضا(ع) به زائرین پاکستانی، موکب شهیدان جهانزاده نیز جهت اسکان و پذیرایی از زوار حسینی آمادگی و فعالیت دارند.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید