پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » افتتاح ۱۰۵ مدرسه در سیستان و بلوچستان

افتتاح ۱۰۵ مدرسه در سیستان و بلوچستان

0
70
کد خبر: 70534
وزیر آموزش و پرورش در سفر به سیستان و بلوچستان ۴۲۴ کلاس درس در قالب ۱۰۵ مدرسه با زیربنای ۲۴ هزار و ۵۱۰ متر مربع را که توسط نیروی زمینی سپاه در این استان ساخته شده بود را افتتاح کرد.

به گزارش میار ؛ وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح ۱۰۵ مدرسه در سیستان و بلوچستان که با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسدران، استاندار این استان و جمعی از مسوولان برگزار شد ضمن قدردانی از خدمات ارزنده مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف بویژه ساخت و ساز فضاهای آموزشی، اظهارداشت: ماموریت‌های فرهنگی، کمک به دولت و کمک به مردم از مهمترین اقدامات شاخص و بارز این نهاد انقلابی است.

یوسف نوری افزود: دولت نیز خود را مردمی و در خدمت به آحاد جامعه می‌داند و بدنبال تحقق و پیاده کردن عدالت در همه زمینه هاست.

وی ادامه داد: مشارکت خیران و مجموعه های خیریه و بطور خاص همراهی نهادی انقلابی مانند سپاه پاسداران، مهمترین جلوه مردمی بودن دولت است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت تأمین نیروی انسانی ماهر و توانمند در کنار توسعه فضاهای آموزشی، خاطرنشان کرد: از همین روی تقویت و ارتقای جایگاه دانشگاه فرهنگیان به عنوان خط مقدم در این عرصه، امری انکارناپذیر و مهم است.

وی بیان کرد: از مهمترین آن اهداف و اولویت‌های دستگاه تعلیم و تربیت، تامین کلاس درس مورد نیاز در مناطق و روستاهای سیستان و بلوچستان است و به هر شکل ممکن و با بهره‌گیری از همه توان و ظرفیت‌ها بدنبال تحقق آن هستیم.

نوری گفت: برای تکمیل پروژه ها و بهره مندی دانش آموزان از فضای آموزشی استاندارد، باید موضوع حصارکشی، تامین سرویس های بهداشتی و تجهیز کامل مدارس به امکانات مورد نیاز با اولویت در دستور کار قرار داشته باشد.

وی با اشاره به برخی شاخص‌های آموزشی و تربیتی، اظهارداشت: همه اقدامات در مسیر توسعه فضاها با هدف تحقق عدالت آموزشی و پیشگیری از ترک تحصیل، جذب بازماندگان از تحصیل و پوشش حداکثری تحصیلی دانش آموزان صورت گرفته و استمرار خواهد داشت.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید