شنبه، 1 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » کشف ۷۸۰ کیلوگرم موادمخدر در سیستان و بلوچستان

کشف ۷۸۰ کیلوگرم موادمخدر در سیستان و بلوچستان

0
70
کد خبر: 70533
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۷۸۰ کیلوگرم مواد مخدر طی درگیری مسلحانه تکاوران انتظامی در شهرستان‌های شمال و جنوب این استان خبر داد.  

به گزارش میار ؛ سردار احمد طاهری اظهارداشت: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق موادمخدر در جنوب شرق کشور، با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر باندهای مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی در مناطقی از شمال و جنوب استان که قصد انتقال محموله‌های سنگین موادمخدر به عمق کشور را داشتند به دست آمد که با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی انهدام این باندها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان در شهرستان های سراوان ،ایرانشهر، هیرمند و دلگان شناسایی و پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان‌های مذکور به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین و طرح مهار، مناطق مورد نظر را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و موفق شدند محموله‌های مورد نظر را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح مواد مخدر که با یک دستگاه وانت تویوتا و چهار دستگاه پژو پارس و سه دستگاه موتور سیکلت در حال انتقال مواد افیونی بودند به محض مشاهده تکاوران انتظامی، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده و مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک مناسب عملیاتی، مقابله به مثل کردند.

وی بیان کرد: سوداگران مرگ که تاب مقابله با تکاوران پلیس را نداشتند با رها کردن خودروهای حامل مواد به اطراف متواری شدند که در ادامه و طی تعقیب و گریز قاچاقچیان در ارتفاعات مناطق مذکور هفت سوداگر مرگ دستگیر شدند.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: در پاک سازی محل‌های درگیری و طی بازرسی از خودروهای توقیف شده از قاچاقچیان در مجموع ۷۸۰کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف شد.

وی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند قاچاق ادامه دارد، افزود: عزم پلیس استان در مقابله با پدیده خانمان سوز قاچاق مواد افیونی جدی است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.
دسته بندی: انتظامی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید