چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » اعزام ۱۴۰۰ زائر اربعین از طریق ناوگان سیستان و بلوچستان به مرز شلمچه

اعزام ۱۴۰۰ زائر اربعین از طریق ناوگان سیستان و بلوچستان به مرز شلمچه

0
93
کد خبر: 70524
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: یک هزار و۴۵۲ نفر زائر از شهرستان‌های شمال استان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی از۱۰ تا ۱۴ شهریور در قالب ۳۳دستگاه اتوبوس به مرز شلمچه اعزام شدند.

به گزارش میار ؛ ایوب کرد اظهارداشت: خوشبختانه اعزام مسافران تاکنون بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام شده و در این راستا، از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافری سیستان و بلوچستان جهت جابجایی زائران اربعین حسینی استفاده می‌شود.

وی با اشاره به استقرار میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات سفرهای اربعین حسینی در محل پایانه مسافربری سیستان و بلوچستان ،تصریح کرد: کارشناسان ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پایانه‌های مسافری و مبادی ورودی و خروجی استان بر روند جابجایی زائران حسینی نظارت می‌کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از دریافت وجه اضافی، برخورد نامناسب و امتناع از عرضه خدمات با قاطعیت با متخلفان در کمیسیون تخلفات برخورد خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: زائران می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف و گران‌فروشی مراتب را به همکاران اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه‌های مسافربری و همچنین سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای انعکاس دهند.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید