سه شنبه، 28 فروردین 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » خدمت دانشجویان اهل سنت به زائران پاکستانی به دلیل آشنایی با زبان اردو

خدمت دانشجویان اهل سنت به زائران پاکستانی به دلیل آشنایی با زبان اردو

0
106
کد خبر: 70517
مسوول سازمان بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: نقطه حائز اهمیت در برنامه امسال بسیج دانشجویی حضور دانشجویان اهل سنت برای خدمت رسانی به زائران پاکستانی عازم اربعین در مواکب است که با توجه به آشنایی به زبان اردو خدمت رسانی به زوار را تسهیل خواهد کرد.

به گزارش میار ؛ ابوالفضل سرگزی اظهارداشت: مواکب بسیج دانشجویی در سه شهر از سیستان و بلوچستان در حال خدمت رسانی به زائران پاکستانی عازم کربلای معلی هستند.

وی افزود: دانشجویان بسیجی بی صبرانه مشتاق حضور زائران پاکستانی هستند و آمادگی لازم برای پذیرایی از این عزیزان فراهم شده است.

مسوول سازمان بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ما برای استقبال از زائران در شهر ایرانشهر میزبان زائرانی هستیم که از مرز ریمدان به کربلای معلی مشرف می‌شوند.
وی افزود: همچنین یک موکب پذیرایی در نقطه مرزی میرجاوه مستقر شده که پذیرای آن دسته از زائران عزیزی است که از آن نقطه وارد سیستان و بلوچستان می‌شوند.

سرگزی گفت: یک زائر سرا هم با ظرفیت پذیرش ۷۰۰ نفر بصورت شبانه روزی در محل اردوگاه شهید مطهری در شهر زاهدان آماده سازی شده که برنامه آن از چند هفته قبل صورت گرفته بود.

وی تاکید کرد: نقطه حائز اهمیت در برنامه امسال بسیج دانشجویی حضور دانشجویان اهل سنت در این مواکب است که با توجه به آشنایی به زبان اردو خدمت رسانی به زوار را تسهیل خواهد کرد.

مسوول سازمان بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امسال شاهد حضور و رغبت در بین شیعه و سنی، جوان و پیر جهت خدمت به زوار حسینی در استان هستیم.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید