جمعه، 31 فروردین 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » اختصاص ۴۹۰ میلیون تومان تجهیزات آموزشی به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای زهک

اختصاص ۴۹۰ میلیون تومان تجهیزات آموزشی به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای زهک

0
73
کد خبر: 70504
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیسستان و بلوچستان گفت: محموله بزرگ تجهیزات آموزشی به مبلغ ۴۹۰میلیون تومان در قالب همکاری آموزشی این اداره کل و موسسات خیریه به کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای زهک تحویل داده شد.

به گزارش میار ؛ جلیل شهریاری اظهارداشت: این اقدامات بسیار برای ما ارزشمند است، بویژه که در جهت مهارت آموزی و شتاب بخش اهداف عالی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در پهناورترین استان کشور است.

وی افزود : لازم است تا همه دست اندرکاران موضوع اشتغال حمایت از مهارت آموزی را در تمام نقاط سیستان و بلوچستان داشته باشند، چرا که مهارت آموزی سر آغاز ورود به بازار کار و چرخه تولید است.

مدیرکل اموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت:در راستای ایجاد زمینه های لازم جهت حضور جوانان در عرصه‌های مهارتی و بازار کار، همکاری آموزشی بین اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و موسسات خیریه  آغاز شده تا با بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌های مشترک زمینه لازم در جهت توانمند سازی مهارتی و ایجاد اشتغال متقاضیان مهیا شود.

وی بیان کرد: طبق این همکاری تامین تجهیزات و مواد مصرفی کارگاهی مورد نیاز برای راه اندازی کارگاه تعمیر و نصب لوازم خانگی سرد کننده، تجهیز کارگاه‌های آموزش لوله کشی گاز خانگی و تجاری و تعمیر و نصب پکیج مرکز برادران زهک، برعهده موسسه خیریه خواهد بود.
دسته بندی: اقتصادی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید